1 maand online!

Fotor1109105131

Vandaag is het precies 1 maand geleden dat mijn allereerste post hier online ging!

Dit mag gevierd worden vind ik, dus ik heb net een vreugdedansje in mijn hoofd gedaan en mezelf proficiat gewenst, want…
Ik vind dit bloggen nog leuker dan ik verwacht had!

Ik gebruik mijn blog voor vanalles en nog wat, zet er eigenlijk alles op wat in me opkomt (ok, niet alles, maar toch veel) en ik kan er ook een beetje mijn ei kwijt. Ik blijf erbij dat ik deze blog deels voor mezelf ben opgestart. Als een soort dagboek-maar-dan-anders en het is dan fijn om te merken hoeveel mensen er geïnteresseerd zijn in, nu ja, mij!!

Wel wil ik proberen om mijn blog wat overzichtelijker te maken. Ik ga proberen mijn posts beter te plannen, zodat ik bijvoorbeeld bepaalde dagen een bepaald thema meegeef ofzo. Hier moet ik nog even over nadenken..

Naar een idee van Blondrossig geef ik hier even de statistieken mee van mijn eerste maand bloggen:

Mijn eerste post ging online op 9 oktober.
Sinds toen heb ik 219 views gehad door 78 bezoekers uit Nederland, België, USA, Duitsland, Singapore, Australië en Canada.
Ik had het meeste views op 4 november toen ik
Snailmail en 50 days until Christmas publiceerde.
Ik kreeg in totaal 31 reacties op mijn posts.
Ik postte 23 blogposts en met deze erbij wordt dat 24.
Mijn populairste posts waren
Diagnose: Crohn, Voorbereiding: Halloween Verjaardagsfeestje en Mika, mijn kleine lichtpuntje.
En last but not least ik heb op een maand tijd 24 volgers gekregen!

Dus aan iedereen die beslist heeft om mij te gaan volgen en aan iedereen die een kijkje is komen nemen en gereageerd heeft,
heel erg bedankt!

Fotor1109104122

Nu op naar de volgende maand!

Als jullie nog tips hebben voor mij of bepaalde onderwerpen meer willen zien, laat maar horen, alle reacties zijn welkom!!

Ook heb ik de look van mijn blog veranderd, wat vinden jullie ervan?

Groetjes,
Isabelle

4 thoughts on “1 maand online!

  1. Hé leuk positief nieuws is dit! Ik kende je blog nog niet. Maar ik vind de naam sowieso al top. Goed bedacht echt mooi klinken. Hiep hiep hoeraa to your growing fame? of hoe ik het ook mag zeggen. groetjeezz.

Geef een reactie

