We are off to Rome!!

Fotor0530184148

Op het moment dat jullie dit lezen, lopen wij al door de straten van Rome!!

Vanochtend heel vroeg vertrokken we al. Onze vlucht vertrok om 7u40 en we moesten dus al 2 uur op voorhand op de luchthaven zijn, dus om 5u40 ongeveer. Dus we moesten rond 5u00 – 5u15 vertrekken van bij mijn vriend zijn ouders, want zijn vader bracht ons naar de luchthaven en de auto bleef daar staan. Dus ja, mijn wekker stond al vóór 4u vanochtend, auw… Maar voor Rome heb ik dat wel over!

Als alles goed is komen er regelmatig artikels online tijdens mijn vakantie, zo moeten jullie mij geen 10 lange, lange dagen te missen, haha!!
Op instagram kan je wel in de loop van onze vakantie foto’s zien verschijnen met de hashtag #IBinRome (van Isabelle en Bart in Rome, hehe), want als het goed is hebben we gratis WIFI op ons appartement!

Vrijdag 13 juni komen we rond de middag weer aan in Zaventem. Ja, inderdaad op vrijdag de dertiende, I’m a BAMF!

Ik hoop dat jullie die 10 dagen hier slecht weer hebben en wij in Rome heel mooi weer, want stiekem vind ik dat wel leuk, muhahaa. Dan komen wij mooi gebruind terug en kunnen we iedereen hier een beetje jaloers maken met het mooie weer dat wij gehad hebben! (Wauw vakantie brengt slechte dingen in mij naar boven, haha!)

Tot binnen 10 dagen!!

4 thoughts on “We are off to Rome!!

Plaats een reactie