Mika, mijn kleine lichtpuntje

Vandaag moest ik in de namiddag naar het ziekenhuis. Mijn mama kwam mij halen en ging met me mee, voor een beetje emotionele steun, maar ook omdat er vaak zoveel informatie in een keer op me afkomt en het dus goed is dat er een tweede persoon bijzit.

In het ziekenhuis kreeg ik uiteindelijk alleen maar slecht nieuws, te veel (en soms ook te persoonlijke) dingen om hier te gaan vertellen.
Wel zal ik vertellen dat ik op 25 november voor ongeveer een week in het ziekenhuis opgenomen wordt voor observatie. Tijdens die opname gaan ze vanalle onderzoeken doen om de oorzaak van mijn gewrichtspijn te achterhalen.

Maar dus was het voor mij zoeken naar een lichtpuntje vandaag.

En dat lichtpuntje vond ik toen ik nog even met mijn mama mee naar huis ging om daar iets te eten (dat had ik die dag nog niet echt gedaan, teveel stress). Want wie zat er daar te wachten?
Mika, onze kat. Waar ik, sinds ik niet meer bij mijn mama en de kat woon, heel erg allergisch voor ben geworden. Maar dat heb ik vandaag even genegeerd. En ik heb haar geknuffeld en geaaid! (En niet zoveel last gehad van mijn allergie, misschien dat die cortisone daar nog voor iets tussen zit?)
En tussen al dat knuffelen en aaien door, heb ik een paar foto’s gemaakt.
Dus hier is ze dan onze superfotogenieke en vooral zeer lieve en schattige kat, ons Mikapoes!!

Die laatste helemaal in Lion King stijl!!

Is ze niet lief!!?

Groetjes,
Isabelle

3 thoughts on “Mika, mijn kleine lichtpuntje

  1. Pingback: 1 maand online! | Ik Ben Nu

Geef een reactie

