Dagboek #5

image

Hele slechte week achter de rug met vooral heel veel in de zetel liggen.. Ik heb niet echt een idee van hoe het komt dat het nu weer wat minder gaat. Vorige week dinsdag kreeg ik wel mijn baxter en hier ben ik wel altijd moe van en dit voelde ik dan ook de paar dagen erna. Maar dat de pijn weer erger is, daar heb ik geen verklaring voor. Vooral mijn handen en voeten doen weer veel pijn. Waardoor bloggen geen pretje is…

Ik deed wel een aantal fijne dingen vorige week hoor, laat ik me daar even aan optrekken!

image

Ik maakte heerlijke verse tomatensoep! Ik lust helemaal geen tomaten, behalve als ze helemaal fijngemixt zijn, zoals in soep of saus. Als er nog stukjes inzitten vis ik ze er altijd uit… Ook moet ik altijd aan mijn oma denken als ik verse tomaten ruik. Ze had vroeger een grote serre staan, waarin ze onder andere tomaten had. Ik moet er aan denken van deze zomer een deel van onze oogst naar haar te brengen. Zal ze erg blij mee zijn.
Wisten jullie trouwens dat tomaten geen vitamines verliezen als je ze kookt? Erg gezond dus!

image

Ik kreeg dus weer een baxter. De dag erna zag ik pas dat ik mijn bandje van het ziekenhuis nog aanhad…

image

We kochten heel veel appelen en aardappelen van een boer die deze aan huis verkoopt. Kunnen we weer even mee verder!

image

En ik bezocht de paardjes nog eens! Het was enkele maanden geleden dat ik ze nog zag. Ik wou al eerder langsgaan, maar ik heb het er altijd zo moeilijk mee. Het doet zoveel pijn als ik eraan denk dat ik al een jaar niet meer echt heb kunnen rijden…

image

Mijn vriend moest een foto nemen van mij en Darco en dit was het beste wat daaruit kwam… Niet echt flatterend, haha.
Ik schrok trouwens erg toen Darco terug zag.  Wat was hij veel gegroeid! Het was de eigenaar niet eens opgevallen en hij dacht dat ik overdreef. Ik ben nu eenmaal een kleine pony gewoon he. Maar we hebben hem gemeten en hij is nu 1m60 ongeveer (voor de niet paardenfreaks, dit is schofthoogte en wordt gemeten op het punt waar hun nek in hun rug overgaat). Hij komt dus met zijn rug boven mijn schouder uit nu. Van Darco’s mama, Gipsy, nam ik geen foto. Dus ik ga snel nog eens terug om dat wel te doen.

En last but not least! Ik typ deze blog op mijn nieuwe gsm. Ik kocht zondag een Samsung Galaxy S4 en wat een plezier is dat om mee te werken. Ik ben echt verliefd!!

Hoe was jullie week?

4 thoughts on “Dagboek #5

  1. Vervelend dat het weer zo slecht met je gaat, maar je bent in elk geval naar de paardjes geweest!! Jeeeej. En tomaten zijn overigens de enige groenten die juist beter kan verhitten dan koud eten (ivm die vitamientjes dus). Weet ook niet precies waarom, maar ik vind het vrij vervelend, want ik eet ze veel liever rauw (vind tomatensoep ook niet echt heel lekker :p).

  2. Ik krijg al grijs haar bij het gedacht dat ik een blogpostje op mijn gsm zou moeten typen! Ik heb dan ook een vrij klein scherm en nouja eigenlijk een kut-gsm!
    Jammer dat je je niet zo goed voelde, maar je hebt toch ook wat fijne momenten gehad, dat is goed.

Geef een reactie

