Verzamelingen

Verzamelingen. Ik vind dat ze er altijd zo leuk uitzien!!

Ik ben zelf wel een verzamelaarster, ik heb het moeilijk om dingen weg te gooien.
Maar je verzamelingen gewoon wegstoppen in dozen of kasten, het lijkt zo zonde!

Dus hier wat inspiratie over hoe je al die dingetjes toch mooi kan tentoonstellen.

Vintage owls
Allemaal uiltjes, ik vind de vintage look helemaal geweldig!

kind of like the horse collection put together like that..
Paardjes, dit is iets voor mij, ik heb er zoveel!

Alarm clock collection and architectural wooden pieces >> What a beautiful collection of alarm clocks, who would of thought?!
Alarmklokken, best wel origineel

Vignettes and Nooks
of theepotten?

mug shelf. MUST. HAVE.
dit is absoluut een van mijn favorieten!! De koffietassen, verzamelen van de kringloop, vakanties, familie, …
Ik ben begonnen aan mijn verzameling!

Verzamel gele kleine spullen in een glazen pot, leuk kleuraccent.
Een kleuraccent met allemaal gele dingen samen gebracht

collection  . Museum of Black and White by Peter Blake
of rustiger zwart-wit.

Framed Instagram Collage
Een verzameling foto’s. Allemaal hetzelfde thema, allemaal hetzelfde kleurenpalet of gewoon helemaal willekeurig
(bv: gewoon al je instagramfoto’s)

pretty little fireplace decor at Ojai Ranch Inn | Photography by brycecoveyphotography.com |
Verzameling van cacti en vetplantjes. Want je kan nooit genoeg groen in huis hebben en ze zijn toch zo gemakkelijk om te verzorgen! Vooral in ons appartement kunnen we niet zomaar eender welke plant waar zetten, we krijgen heel weinig licht binnen. Aan het raam staan de ‘gewone’ planten en op de andere plaatsen staan deze vriendjes, ik ben echt fan!

bookshelves
Dit vind ik supermooi, zo wil ik de kast in ons appartement, georganiseerde chaos vind ik dit. Heerlijk!


Een verzameling van dromen, of bijvoorbeeld mooie momenten..

Ik ga al helemaal dromen als ik dit allemaal zie!
Maar zo’n fijne verzamelingen kosten natuurlijk tijd om bij elkaar te krijgen. Maar soms kan je ook gewoon ontdekkingen doen in je huis. Snuffel eens wat rond en misschien heb je al een mooi begin van een verzameling gewoon in je bezit. Het enige wat je dan moet doen is deze verspreide spulletjes samenbrengen op een mooi plekje in je huis, waar iedereen ze kan bewonderen. En dan uitbreiden maar!

Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Isabelle

Geef een reactie

