Wishlist

Ik ben begonnen met een wensenlijstje te maken. Wat zijn de dingen die ik ECHT wil?

Een paar redenen waarom ik met dit lijstje ben begonnen:

  1. Ik hou ervan om lijstjes te maken..
  2. Ik ben op 21 september gestopt met roken. Ik heb sinds toen het geld dat ik normaal aan sigaretten zou uitgegeven hebben in een pot gestopt. Ik heb al 100 euro gespaard door dit te doen. Het is best wel schokkend hoeveel die verslaving mij kostte!!
  3. Kerst. Ja, ik weet dat het nog een dikke 2 maanden duurt voor het Kerstmis is. (Je kan het hier tot op de seconde volgen!) Maar ik ben zo een persoon die nooit weet wat vragen, dus waarom nu al niet met mijn wensenlijstje beginnen?!
  4. Bewust zijn van wat ik wil. Heb ik het echt nodig? Is het het geld wel waard?

Er zijn wel wat regels verbonden aan mijn lijstje. En dat zijn deze:

  1. Denk goed na over wat er op het lijstje komt!
  2. Doe opzoekingswerk! Wat kan ik er allemaal mee? Waar kan ik het kopen? Hoeveel kost het? Zijn er speciale acties aan de gang? Zal het product nog in prijs dalen als ik mijn aankoop nog even uitstel? Is het gebruiksvriendelijk?
  3. Er wordt voor gespaard en niet zomaar gekocht!
  4. De dingen blijven (zover het mogelijk is) minstens een maand op het lijstje staan! Na een maand lijkt het misschien toch niet meer zo belangrijk?

Dus wat staat er op dit moment op mijn lijstje?

wsh

  1. Een goed fototoestel
    Hiervoor ben ik aan het sparen met mijn ‘ik-stop-met-roken-en-beloon-mezelf-spaarpot’!
    Het wordt waarschijnlijk de Nikon 1 J3
  2. Naaimachine
    Deze heeft nog wat opzoekingswerk nodig, want ik ken er niets van!
    Deze heb ik overlaatst zien staan. Dus als iemand me hier meer over kan vertellen, want tot nu toe kan ik alleen maar zeggen dat ik hem er cool vind uitzien!
    JETB224
  3. Abonnement op Flow
    Ik ben zo fan van dit magazine!
  4. Instax-camera
    Want die zijn best wel cool, de nieuwe polaroid!
  5. Een chinchilla!!
    De 2 grootste problemen:
    Waar krijgt die zijn plaatsje in ons appartement? Hoe overtuig ik mijn vriend?
    Chinchilla
    Hij zou liever een konijntje hebben, dus misschien toch een compromis? Want die zijn ook best wel schattig!
    bunny bunny bunny
  6. Mijn eigen paard
    Deze staat al het langst op mijn wensenlijstje, dus hiervoor ben ik al heel lang aan het sparen! En ik kan het eigenlijk wel kopen, maar mijn gezond verstand zegt dat ik toch nog zal moeten wachten met deze aankoop! Jammer genoeg…
    Dit ben ik met Darco

    Maar nu ben ik nog zeer tevreden met mijn lieve, gepensioneerde pony!!
    Dit is toen ik net het nieuws kreeg dat ze van mij was!! Zij was ondertussen nog wat aan het wegdommelen..

Dit is dus mijn wensenlijstje!

Hebben jullie er zelf ook een?
Wat staat er daarop?
Hebben jullie ook wensenlijst-regels zoals ik?

Alle reacties zijn welkom!!

Groetjes en bedankt voor het lezen!

Isabelle

Geef een reactie

