Nieuwste trend

De nieuwste trend is blijkbaar aangekomen:

De Blogsale!

Nu we allemaal lentekriebels hebben en het deze laatste week erg mooi weer was, is het alsof iedereen aan de grote lenteschoonmaak is begonnen en als eerste zijn kledingskast heeft aangepakt!
Het is lente en dus tijd voor iets nieuws en in plaats van al die mooie jurkjes, vesten, shirts, schoenen, tassen enzovoort weg te gooien/geven is het natuurlijk nog mooier om er nog een centje mee te verdienen (waarmee je dan nieuwe kleren kan gaan kopen natuurlijk).

Ik doe in elk geval niet mee met de trend, want ik ben voorlopig nog te lui om mijn kast uit te mesten. Ja serieus, het is er echt zo erg aan toe. En het is ook niet alleen lui zijn hoor. Ik kijk gewoon niet meer graag in mijn kast, want daar liggen allemaal mooie spullen in die ik op het moment niet meer aan kan omdat het me niet meer past.

Wil je toch graag tweedehands kleren kopen? Als je snel bent heb je misschien nog geluk bij deze fijne bloggers:

Marlous / Iris / de Groene Meisjes / Aline

Hoogstwaarschijnlijk word ik volgende week toch nog ‘gedwongen’ tot het opruimen van mijn kast, want mijn vriend heeft een grote lenteschoonmaak gepland! (Ja, er zal lichte dwang bij nodig zijn…) Maar die kleren gaan dan rechtstreeks naar de kringloop, want dat is dan ook weer een goed excuus om daar binnen te springen!

Doen jullie ook een lenteschoonmaak?

Volg je me al op Bloglovin’ en Instagram?

8 thoughts on “Nieuwste trend

  1. jaaa hahah ik zag ook al een blogsale voorbij komen.. wat een geweldig idee ik heb wel grote schoonmaak gedaan (en we gaan er straks nog maar een doen.. ik blijf aan het schoonmaken :S ) maar heb nog lang niet zo veel leuke spulletjes die ik ook nog eens weg wil doen!

  2. Ik hoor de afgelopen tijd inderdaad ook veel over blogsale! Slim bedacht. Ik ga ook een kleine lenteschoonmaak houden. Bij mij gaan denk ik vooral dingen weg die ik niet meer pas, maar waarschijnlijk gaat daarvan dan het meeste naar mijn zusje. (:

  3. Bedankt voor het linkje! En ik kan je een blogsale echt aanraden inderdaad. Het is even een gedoe met mailtjes en dingen inpakken en verzenden maar je houdt er een heel voldaan gevoel aan over (en een leuk bedrag).

  4. Ik ben stiekem al een beetje begonnen met opruimen en weggooien, ik heb alvast een grote doos gevuld met spullen voor als ik ooit nog eens kan meedoen aan een rommelmarkt, plus nog wat losse spullen ook! Aan de kleerkast ben ik nog niet begonnen, ik wil eerst wat afvallen en het is nog net dat ietsje te fris om de seizoenswissel te doen.

    • Wij beginnen vanavond aan de kleerkast. Voor mij is het fysiek gewoon niet te doen om alles uit te halen en te plooien enzo. Laat staan het emotionele trauma dat ik overhoud aan het zien van al die mooie kleding die mij nu niet meer past. Dus ik ben van plan om een fles wijn meenaar boven te nemen terwijl mijn vriend me helpt. Kan ik mijn verdriet nog altijd gaan verdrinken, haha!

      • Ik heb intussen twee volle dozen kleren die te klein zijn… maar het is allemaal veel te leuk (of te ongedragen) om zomaar weg te doen 😦 😦

Plaats een reactie