Inspiratie: Ribba

Een tijd geleden kochten ik en mijn vriend een Ribba wandplank bij de ikea.
Tot nu toe is de plank een beetje in vergetelheid aan het raken achter de deur in de berging… Maar ik hoop dat ze snel aan de muur raakt als ik nog wat lief kijk naar mijn vriend deze week.

Maar tot mijn plank tegen de muur hangt, kan het geen kwaad om wat inspiratie op te doen. En waar kan je beter inspiratie opdoen dan op pinterest?

ribba1bron

ribba2bron

ribba3bron

ribba4bron

ribba5bron

ribba6bron

ribba7bron

ribba9bron

ribba10bron

ribba8bron

Er is oneindig veel inspiratie te vinden en je kan er ook oneindig veel kanten mee op. Onze Ribba plank komt in de living boven de televisie. Dus het mag niet te druk worden daar vind ik zelf, maar bijvoorbeeld de 2e en 4e foto vind ik erg mooi.

Maar het idee van het kruidenrekje, vond ik ook geniaal. Misschien zelfs zo geniaal dat ik nog een plank bij ga halen! Want wij hebben echt wel heel veel kruiden staan. Al die ideeën voor in de keuken vind ik trouwens leuk, want wij hebben 1 grote lege muur in de keuken waar echt nog iets mee gedaan moet worden!
En de nagellak, met mijn 10 kleurtjes heb ik het (nog) niet nodig, maar ik vond het er wel leuk uitzien!

2 thoughts on “Inspiratie: Ribba

  1. Die met de tassen vind ik leuk maar toen ik verder scrollde sprong die met de kruiden en de !!nagellakflesjes!! er meteen uit, wauw , als ik de ruimte had, direct 😉

Plaats een reactie