Dagboek #6

Vorige week deed ik niet echt iets speciaals. Tot op het einde van de week, want dan was het Valentijn natuurlijk. Hier is een overzicht van mijn week!

image

Ik ging weer 2 keer naar de kiné. We bouwden weer wat op en ik kreeg vreselijke spierpijn als resultaat. Maar afgezien van de spierpijn, was mijn gewrichtspijn wel iets beter dan de vorige week.

image

Ik at vorige week heel veel soep om mijn buik wat rust te gunnen. Maar 1 avond wou ik toch echt gewoon pasta. Dus van onze tomatensoep met groenten maakte ik pasta met groenten en dat smaakte verbazingwekkend goed!!

image

Boodschappen doen. Altijd een zwaar werk voor mij, maar ik doe het best wel graag. We kochten veel gezonde dingen, want ik begin met het Bodieboost dieet! Vandaag begin ik er echt mee, want Valentijn en een girlsnight in het weekend leken mij niet echt de momenten om te beginnen, haha. Uitstelgedrag?

image

Een kat bij ons in de straat. Die knuffel ligt daar aan het raam en dat is dan haar troon. Het is vooral schattig als ze er echt op neerligt. Maar nu besloot ze om enkel boos te kijken.

image

Ik kocht een nieuwe ring.

image

Donderdagavond kwam mijn vriend thuis met een prevalentine gift. Een mooie bos witte rozen!

image

Vrijdagochtend zorgde mijn vriend voor het ontbijt!

image

En deze ketting kreeg ik cadeau voor Valentijn. Het was eerst een andere, maar daar zat een grote kras in, dus we zijn moeten gaan ruilen.

image

Baptist was ook op zoek naar een liefje voor Valentijn!

image

We gingen ’s avonds heerlijk eten in de Clijne Taefel in Leuven! Ik dronk een mojito als aperitief (die helemaal niet straf was, maar wel meteen in mijn hoofd zat, niks meer gewoon he…) en we namen lookbroodjes en olijven als aperitiefhapje/voorgerecht. En die waren heel erg lekker en ja, wij eten look op een date, look is lekker, hoe meer, hoe beter! 
Als hoofdgerecht nam ik een vegetarische pasta en mijn vriend een hamburger. De pasta was heerlijk licht, want er zat geen saus bij. Hij was wel goed gekruid, dus de smaak was heel goed. Alleen jammer dat er zoveel inzat dat ik niet verdraag. Ben wel even bezig geweest met dat er allemaal uit te vissen…

image

En dan, tegen beter weten in, bestelde ik toch nog een dessert.  Een chocolademoelleux met vanille ijs. En het was heerlijk. Maar echt, zalig! Dus het restaurant was zeker een aanrader!

image

De dag erna was ik wel ziek. Ik had al 2 dagen meer last van mijn buik en met Valentijn was het toch iets teveel van het goede…

’s Avonds kwam er een vriendin langs.  Het was girlsnight en we keken samen 2 films. Love and other drugs en No strings attached. Beide hele leuke films voor een movienight met vriendinnen! We kookten ook samen en maakten lasagne (lactosevrij voor mijn vriendin) en die was overheerlijk.  Maar ik had het misschien beter op droog brood gehouden, want mijn buik protesteerde hevig en ik was dan ook de hele nacht ziek en sliep voor de 3e nacht op rij bijna niet…

image

Dit rekje installeerden we gisteren in onze berging. Het neemt niet al te veel plaats in en is heel handig voor fruit, groenten en aardappelen. Ik moet echt dringend appelmoes beginnen maken,  want we hebben nog een grote doos appelen staan buiten die die je hier ziet…

Nu ga ik nog even wat rusten en dan moet ik mijn oefeningen gaan doen. Ik heb er niet veel zin in, maar ja, wat moet, dat moet. Dus nu nog niet stilstaan bij de spierpijn die gaat volgen!

En ik ben best trots op mezelf dat ik dit dagboek voor de verandering eens op tijd gepost krijg!

Hoe was jullie week?

4 thoughts on “Dagboek #6

  1. Dat zijn hééél véééél appelen 🙂 k hoop dat je een grote diepvries hebt!
    Zoveel tomaten op één week, dat kan volgens mij voor geen enkel darmstelsel goed zijn. Ik heb vrij gevoelige darmen en één keer tomatensaus per week is al meer dan genoeg voor ze. Maar kan aan mij liggen!

Geef een reactie

