Dagboek #20

image

De week begon heel slecht. Ik had nog steeds heel veel pijn en ik zat een beetje in de put. Maar tegen het einde van de week begon het dan toch eindelijk wat beter te gaan en de pijn werd weer wat draaglijker! Nu gaat het alweer heel wat beter en ik hoop dat het in stijgende lijn blijft verdergaan!

image

Aftellen voor ons vertrek naar Rome! Ondertussen is het nog maar 9 nachtjes slapen!! // Dinsdagavond ging ik een cocktail drinken met een vriend van me die ik veel te weinig zie de laatste tijd!

image

Ik maakte pikante olie, opnieuw, want mijn vriend vond de andere niet pikant genoeg. // We keken naar een van mijk favoriete films, The Departed. Er is iets aan Leonardo Di Caprio in die film dat mij aan mijn vriend doet denken.

image

Donderdag ging ik langs bij mijn mama. Ik liet me verleiden om een broodje te eten met een beetje sla erop en dat heb ik mogen voelen aan mijn buin achteraf… Maar het was wel lekker, dat dan weer wel. // Het was zo’n mooi weer die dag!

image

Kijk ons terras!! Hoe mooi!! Ja, echt, ik kan er niet over ophouden!! De foto’s staan nu ook op de blog! We hebben ook een opvoubare ligzetel op het terras gezet en ik heb deze week echt veel buiten in het zonnetje gelegen. Gisteren waren mijn schouders zelfs licht verbrand, oeps.

image

Zaterdagavond gingen we op restaurant met een bevriend koppel. Het restaurant was pas terug geopend. Vroeger kwam ik er heel graag, dus ik was heel blij dat het weer open was. Maar het was een beetje een teleurstelling. Het eten was niet slecht, maar minder lekker dan ervoor. Ook was het duurder geworden. Maar ht ergste van alles was dat we zijn aangekomen om 20u00 en om 22u15 ons eten pas gekregen hebben. Gelukkig hadden we nog guacamole besteld als hapje, anders waren we verhongerd denk ik, haha. Jammer wel!

image

Zondagochtend moesten we gaan stemmen. Ik had er eerlijk gezegd niet heel veel zin in, maar ja… // Met Baptiste gaat alles goed! Zij vindt het heel fijn dat er zoveel te snoepen is op ons terras. Ze krijgt regelmatig een blaadje.

image

Hoe idyllisch ziet dit wegje eruit? Dit is gewoon bij ons in de wei. // Eindelijk, eindelijk ben ik Schimmel dikker aan het krijgen en het is belachelijk hoeveel eten ik haar hiervoor moet geven, haha! Maar ze ziet er wel goed uit.

image

Na het een klein beetje te laten hangen hebben met mijn dieet, heb ik het nu weer helemaal opgepikt! En lekkere dingen dat ik eet!! Nomnomnom!!

image

Mijn favoriete foto van deze week. Bloemen geplukt in de wei en mijn lieve lieve pony op de achtergrond. Echt, op momenten zoals deze ben ik echt gelukkig.

image

En nu ben ik bezig met het plannen van onze reis naar Rome. Volgende week woensdag vertrekken we voor 10 dagen!!!!!! Ik kan niet meer wachten. Ik ben al zenuwachtig, niet normaal!!

Hoe was jullie week? Ook lekker genoten van de zon?

6 thoughts on “Dagboek #20

Geef een reactie

