Rome: Packing List

Packing List
*
Als het internet mijn kledingkast was, zou dit in mijn koffer meegaan naar Rome!
*
4 juni vertrekken ik en mijn vriend voor 10 dagen naar Rome en ik zou mezelf niet zijn, moest ik geen lijstje hebben met wat er meegaat!
Dit is mijn voorlopig lijstje wat kleding en accessoires betreft:
     1 lange broek
     2 shorts
     2 rokjes
     5 tops
     2 kleedjes
     1 playsuit
     1 jas
     2 cardigans
     3 paar schoenen
     2 tassen
     1 bikini
     1 lichte sjaal
     accessoires
*
Nu heb ik jammer genoeg niet in mijn kast hangen wat je hierboven ziet, maar wel veel vergelijkbare kledingstukken! Zoals je wel kan zien, veel zwart en donkerrood, maar dat is nu eenmaal wat ik altijd draag…
Als ik het nu zo zie, lijkt het misschien wat veel voor 10 dagen. Maar ja, ik ben een meisje en ik heb graag keuze!
*
2 thoughts on “Rome: Packing List

Geef een reactie

