Dagboek #18

image

Deze week ging het nog niet echt beter. De pijn is de laatste weken weer zoveel erger geworden waardoor ik de moed een beetje verlies. Het valt me zwaar dat ik zoveel moeite moet doen voor zo weinig voooruitgang en wanneer ik dan vooruitgang maak, kan ik me ook zomaar weer veel slechter gaan voelen. Maar we blijven doorzetten! En natuurlijk proberen we ook fijne dingen te blijven doen!

image

De week begon met een bezoekje aan de dierenarts waar we hoorden dat ons konijn een meisje was en dus geen jongen!

image

Dinsdag ontdekte ik een dikke enveloppe in onze brievenbus en daarin zaten 3 armbandjes waar “Cure Crohn’s” opstaat. Ik had deze gratis besteld via mycrohnsportal.com. Ik ben heel blij hiermee en ik en mijn vriend dragen de bandjes nu elke dag.

image

Die dag kreeg ik ook een brief van uit Rome. Ik was wel erg verrast. We dachten eerst dat het iets met onze reis naar Rome te maken had, maar dan zou het wel geadresseerd zijn aan mijn vriend en deze brief was voor mij. Uiteindelijk was het een brief van een man die mijn adres had van een website waar ik me op inschreef voor een internationale penvriend. Ik was dit eigenlijk al vergeten aangezien ik me maanden geleden inschreef en nooit iets had ontvangen. Nu dus wel! Ik ben de dag erna meteen zegels gaan kopen om ook weer met postcrossing te gaan beginnen. Ik vond het altijd zo fijn die post uit verschillende landen, elke keer een verrassing!! // We kochten ook een nieuwe laptop. We wilden al een hele tijd een tweede laptop omdat we dit toch echt misten sinds mijn aldi-laptop stuk ging na 6 jaar trouwe dienst. En we hadden ook onze Asus van een jaar oud na veel problemen binnengebracht om in orde te laten maken en te horen gekregen dat er problemen waren met het moederbord, waardoor hij teruggestuurd moest worden naar de fabriek en we dus helemaal zonder pc zaten. Dus ziehier onze nieuwste aanwinst! Deze is een Packard Bell en gaan we enkel gebruiken om muziek te luisteren en rekeningen te betalen. Dus niet om te gaan downloaden of spelletjes te spelen of te photoshoppen.

image

En dinsdagavond ging ik nog naar Leuven. Ik ben echt verliefd op deze stad. Ze is zo bekend en vertrouwd voor mij en ik ben nu eenmaal een gewoontedier. // Ik had afgesproken met Lise. Toen ik 16-17 was, was ze een heel goede vriendin van mij, we kenden elkaar van in de manege en haar papa gaf ons ook les toen. Maar om de een of andere reden verloren we elkaar uit het oog en we zagen elkaar jaren niet meer. Tot we nu ontdekten dat we op hetzelfde moment op vakantie waren in Rome. Dus we spraken af en gingen iets drinken en eten bij Bar Louis op de Grote Markt in Leuven. Het was heel gezellig en we zullen dus snel nog eens afspreken!

image

Ik maakte deze week de plantenmarkers voor op ons terras. Ik vind het echt wel leuk al die stokjes. Hoewel lang niet alles een stokje kreeg en ik eigenlijk van alles wel weet wat het is, het is toch leuk.
Ik wou deze week ook foto’s van ons terras nemen. Maar met al die regen en het donkere weer, besloot ik te wachten. Want alles ziet er plots 10x beter uit met wat zonneschijn.

image

Schimmeltje is soms toch echt een varken!
Links was ze lekker in de modder gaan rollen en druipnat van de regen. Het grappigste was eigenlijk dat ze aan de andere kant nog helemaal schoon was.
Rechts was ze weer een ontsnappingspoging aan het ondernemen. Je maakt haar vast, gaat snel iets halen en als je terugkomt staat ze je zo aan te kijken. Ik weet nu niet of dit de onschuldige blik is of de “ik weet van niks” blik…

image

Kijk mij eens make-up dragen en selfies nemen. Haha, wie had dat gedacht!

image

Ik kocht het all about nude palette van essence en ben hier zo blij mee! // En ze zijn de afspanning komen zetten in de wei en beginnen normaal deze week aan de werken. Ik ben heel blij dat ze voor een goede afspanning zorgden en Schimmeltje dus gewoon op de wei kan tijdens de werken!

image

Naar de Primark!
Ik at voor het eerst zo een pot met pasta. Ik nam 4 kazen en omg. Lekkerrrrr!! // Ik bracht 2 dingen terug naar de Primark en nam in de plaats een top met aztec print mee, een playsuit met aztec print en sandalen. Aztec all the way.

image

Zaterdag kwam de nomnomnom tag online!! // En in die tag zei ik dat pindakaaskoekjes op mijn baking bucket list stonden. Die zijn ondertussen gebakken en goedgekeurd!!

image

Ik maakte niet alleen koekjes. Maar ook witte chocolade kaastaart en dit is mijn eigen recept!! En mijn trouwe instagramvolgers vroegen het recept en dat zullen ze krijgen ook!! (Ze waren maar met 2, maar toch, haha!) Dus nog even geduld! Als het goed is krijg ik het deze week online gezet!

image

Nog meer selfies☆

image

Lieve Blinker en lieve Simba. De katten bij mijn vriend zijn ouders!

image

We gingen gisteren weer eten bij Paulie’s. Nu voor de moederdag van mijn vriend zijn mama. Het was weer zo lekker. #kwijl
Allen daarheen!!

image

Gisteren ging ik nog als fotografe/supporter mee naar de minivoetbal met mijn vriend. Bijna iedereen was er want ze speelden gewoon tegen elkaar. (Mijn vriend zijn groep won trouwens, haha.) Mijn vriend is nummer 3. Hij speelde voor het eerst in maanden want hij heeft veel last gehad van blessures.

image

En dan wil ik jullie dit nog even meegeven: Ik verjaar binnen 47 dagen. Het is maar dat jullie het niet vergeten en op tijd aan jullie fanmail kunnen beginnen enzo.
Oh nee, de roem stijgt me al naar mijn hoofd, haha! (Maar toch, een kaartje ofzo zou wel fijn zijn…)

Hoe was jullie week?

4 thoughts on “Dagboek #18

    • Bedankt! Ik heb wel te veel gedaan sommige dagen. De uitstap naar de Primark was heel zwaar want het is 3 kwartier rijden en zitten is heel pijnlijk voor mijn bekken. Maar inderdaad, ik heb het toch maar gedaan he!

  1. Leuk post ontvangen van het buitenland… ik schrijf met een Amerikaan en het is iedere keer heel leuk een briefje van hem te ontvangen 🙂
    Mmm, witte chocolade met aardbeitjes… jammie!!

Geef een reactie

