Wij gingen rommelmarkten op 1 mei

image

Gisteren gingen we naar de rommelmarkt in Lovenjoel. We vertrokken met lage verwachtingen, we zijn immers al naar een aantal rommelmarkten geweest waar er echt enkel rommel te koop was. Maar we werden blij verrast. Er waren heel veel kraampjes en tussen al die kraampjes waren er een paar waar wij schatten ontdekten!

image

Linksboven: 2 mooie glazen parfumflesjes voor 5 euro!

Rechtsboven: Flesjes, heel veel glazen flesjes, met dopjes natuurlijk en ze zaten allemaal in 1 zak. We betaalden 2 euro voor deze zak, er zaten 46 mooie flesjes in + nog enkele andere flesjes en potjes van plastic en glas.

Linksonder: 2 stenen sleutelhangers. Een olifantje voor mij en een kat voor mijn mama. Elke hanger kostte 50 cent.
Ook nog 3 lepeltjes, van Gent, New York en het Belfort als ik me niet vergis. Deze zijn voor mijn zus en kostten ook elk 50 cent.

Rechtsonder: Potje met dekseltje. Ik kan niet weerstaan aan dit soort potjes! We betaaldzn 1 euro voor dit potje.

image

En dan mijn favoriete aankoop! Een oude landkaart van België. Ik ben helemaal verliefd hierop!! Linksboven kan je zien dat de kaart vroeger 20 frank kostte, dit is nu 0,50 euro. Ze is dus redelijk oud, haha!
Linksonder zie je de 3 plaatsen waar ik gewoond heb. Boutersem, Leuven (Louvain) en Tienen (Tirlemont). Ze was 20 euro, maar we konden afdingen naar 15 euro. Of nu ja, we, mijn vriend kon afdingen. Ik ben daar niet zo goed in, haha!

image

En deze beauties! Twee plastic dino’s, die had ik nodig voor een diy projectje. Ze waren 40 cent per stuk, maar we gaven de jongen 1 euro. (Wat vinden jullie trouwens van mijn amazing fotobewerkingsskills bij de laatste!?)

Hebben jullie al leuke koopjes gedaan op een rommelmarkt?

4 thoughts on “Wij gingen rommelmarkten op 1 mei

  1. Ik vind die rommelmarktkoopjes van jou altijd fantastisch! Als ik naar een rommelmarkt (of een tweedehandswinkel) ga, zie ik altijd vanalles dat ik mooi vind maar waarvan ik denk: wat ga ik daarmee doen? in de kast zetten, op de kast zetten, en dan? Dus dan laat ik het meestal maar gewoon liggen… 😦

Geef een reactie

