Shoplog Primark

603618_10202858745202783_7169603704566650732_n

Vorige week zaterdag ging ik met een vriendin van me naar de Primark. In België is er momenteel maar 1 Primark (maar daar komt verandering in!!) en deze is in Luik. Het was dus een tripje van 45 minuten voordat we er waren, maar het was de lange autorit wel waard!

Ik ging naar de Primark en ik nam mee…

dsc_0159
Sokken! Ik denk niet dat er iemand de Primark buiten komt zonder sokken!

ABM_1398519207
Ik ben helemaal verliefd op mijn Pugssokken. Op de linkerfoto had ik ze aan om te gaan paardrijden. Het zag er echt heel grappig uit zo over mijn paardrijbroek getrokken, haha.

Korte bijensokken: € 2
Pugs & kisses sokken: € 2,50

dsc_0162
Ik zocht al lang naar een jeanshemdje met korte mouwen, maar ik vond er nergens eentje in het kleur dat ik wou en de juiste maat. Wel in de Primark dus. Jammer genoeg moet ik deze terugbrengen, want een van de knoopjes is stuk en het zijn drukknoopjes, dus ik kan het niet zelf maken.

Jeans top: € 11

dsc_0178
Basic T-shirts zijn altijd handig. Ik kocht deze blauwe en een mintgroene.

Fotor042614588
De donkere rand aan de hals, de omgeslagen mouwtjes en het borstzakje maken deze shirts toch net wat specialer.
Ze zijn ook nog eens lekker zacht!

Shirt: € 3,50

dsc_0164
Ik ben helemaal fan geworden van losse, lichte hemdjes. Ik heb er al een aantal in mijn kast en voegde daar dit groene hemdje aan toe.

dsc_0165
Ook de mintgroene top die je ziet, komt van de Primark.

dsc_0166

Groen hemdje: € 13
Mintgroene top: € 3

dsc_0175
Deze zwarte short moet ook terug. Door alle drukte had ik geen zin om te gaan passen en toen ik dit thuis wel deed, was ik niet tevreden over de pasvorm. In mijn taille is hij te groot en staat hij open aan de achterkant, maar aan mijn benen spant hij dan weer een beetje.

Short: € 7

dsc_0177
Makkelijk voor op vakantie!

Nail polish remover pads: € 1,50

dsc_0167
Dit rugzakje leek me wel handig voor op vakantie. Hij is er ook in het zwart.

dsc_0170
Ik vind het fijn dat het niet gewoon één grote zak is, maar dat er nog 3 zakjes met rits aan de buitenkant zitten en dan binnenin ook nog 1 zakje met een rits.

Rugzakje: € 14

ABM_1398519107
Ik heb de slechte gewoonte om mijn zonnebrillen kwijt te raken. Dus kocht ik er maar twee, voor de veiligheid enzo. En ook omdat ik niet kon kiezen.

Zonnebril: € 1,50

dsc_0183
En dan deze beauties! Deze sandalen trokken meteen mijn aandacht!

dsc_0182
Ze zijn wel wat hoog, maar ze zijn zo mooi en ze waren dan ook nog eens afgeprijsd, dus ik kon ze gewoon niet laten staan!

dsc_0184

Sandalen met hak: € 20 € 9,50

Gaan jullie regelmatig shoppen bij de Primark?

11 thoughts on “Shoplog Primark

  1. Ik heb al zoveel gehoord van de Primark! Volgend weekend ga ik een dagje naar Luik, hopelijk krijg ik dan de gelegenheid om er eens binnen te springen. Hoewel Luik dichterbij is, zou Antwerpen voor ons veel voor de hand liggender zijn; is ook gewoon een veel toffere stad natuurlijk 😉 dus laat maar komen!

    • Ja, ik ga ook blij zijn als er dichterbij eentje komt. Antwerpen is niet de enige plek waar er eentje gaat komen he. Maar Primark echt een aanrader! En als je kan, niet in het weekend gaan, want dan is het daar echt belachelijk druk!! Echt, ik was blij dat ik buiten was!

  2. Ik zie er regelmatig iets van passeren in Flair of andere blaadjes en ik dacht dat dat een webshop was. Als ze idd naar Gent komen dan ga ik er wel eens binnen ja. Ze kennen daar blijkbaar toch niet veel van strijken aan je foto’s te zien 🙂

      • dat laatste kan ik natuurlijk alleen maar begrijpen, strijken is nu niet bepaald één van de meest aangename dingen! Dacht dat ze zo gekreukeld in de winkel hingen, daarmee 🙂

Geef een reactie

