Snapshots #1

Mijn grootouders vertrokken begin deze week voor 3 weken naar de zee. Dus nu moet ik elke dag ’s ochtends en ’s avonds naar Schimmeltje om haar eten te geven en haar medicatie en supplementen (ze heeft artrose en krijgt nu een kuur met ontstekingsremmers). Het is wel wat geregel en gedoe, maar uiteindelijk vind ik het niet zo erg. Ik zie mijn pony nu elke dag en ben er vaak ook dagelijks een paar uur mee bezig, heel erg fijn.

En natuurlijk als het zo’n mooi weer is als nu (daar komt blijkbaar wel verandering in morgen) is het zalig om op de wei rond te lopen of om op het terras te zitten bij mijn grootouders!

Woensdag was ik de hele namiddag daar en ik nam mijn fototoestel mee. Want ja, oefening baart kunst.

En als je dan belachelijk veel foto’s neemt, zitten er altijd wel een aantal mooie tussen. En die wil ik nu graag met jullie delen.

DSC_0341

DSC_0346

DSC_0433

DSC_0425

DSC_0482

DSC_0469

DSC_0494

Geniet nog van het zonnetje vandaag!

One thought on “Snapshots #1

Geef een reactie

