Nieuwe over mezelf pagina en contactpagina

Ik wil mijn blog al een tijdje een beetje aanpassen en omdat ik ergens moet beginnen, begon ik bij de over mezelf pagina en een contactpagina!

Mezelf

mezelf
Nieuwe tekst en nieuwe foto’s! Je kan hem hier bewonderen!

Contact

contact
Deze pagina is volledig nieuw. Het werd ook tijd dat deze er kwam!
Hier vind je al mijn contactinformatie makkelijk en snel terug!

Nog iets kleins

widget
Dat klein stukje tekst aan de rechterkant onder die lieve knuffelfoto met Mika? Dat heb ik ook een beetje veranderd. Je hebt hier nu 2 links in staan, naar de over mezelf pagina en de contactpagina. Maar er staat nu ook in wanneer er een artikel online komt!

Dat was het wel zo een beetje, ik wil nu nog heel graag mijn header veranderen, maar daar heb ik op dit moment nog niet genoeg inspiratie voor.

Volg je me al op Bloglovin’ en Instagram?

Geef een reactie

