Dagboek #14

image

Er is alweer een week voorbij! Ik hoor het van iedereen, maar wat gaat de tijd toch snel!! Kijken jullie mee naar wat ik de voorbije week deed?

image

Maandagavond toen we op weg waren naar huis, werden we door heel erg donkere wolken achtervolgd. Het zag er best onheildspellend uit. Voor ons was het nog stralende lucht en achter ons was het zo donker als de nacht! Uiteindelijk was er wel veel gedonder en gebliksem, maar regenen deed het bijna niet.

image

In het begin van de week gebeurde er eigenlijk weinig, maar ik voelde me fysiek wel redelijk goed! Maar hoe verder de week vorderde, hoe slechter ik me ging voelen… Links een foto van in het begin van de week, op een goede dag en rechts een foto op het einde van de week op een mindere dag.

image

Ik drink erg graag groene thee, maar dan het liefst koud. Links zie je groene thee met citroen, erg fris en lekker. Rechts mijn favoriet de groene thee met honing van Arizona, die is lekker kruidig van smaak!

image

Lekker eten gaat er altijd goed in. Deze ovenschotel met puree, worteltjes en vegetarisch gehakt bracht toch wat troost op de avond dat Barcelona verloor van Atletico… Eigenlijk niet echt, maar het was wel erg lekker, haha!

image

Donderdag ging ik weer paardrijden! Het was fantastisch mooi weer, echt een zalig gevoel om dan buiten te rijden! Ik rij nu een goede 20 minuten en draaf ook korte stukjes. Er zit vooruitgang in!! Als ik over de 30 minuten zit , meer kan draven en mijn handen en armen kan houden zoals het eigenlijk moet, wil ik terug eens met de paardjes gaan rijden waar ik vroeger mee reed!

image

Nieuwe aankoopjes. Een fel rode longer lasting lipstick van Hema, want ik was mijn rode lipstick kwijt. Ik ben hier heel tevreden mee! // Ik kocht ook 2 dingen uit de Cookies and Cream lijn van Essence, maar ik ben er een beetje teleurgesteld in…

image

Vrijdag begon goed! Er kwamen allerlei herinneringen boven toen ik zag dat Platvoet op tv was. // En de lekkerste suiker ooit is sowieso kinnekessuiker! Ik hoop dat ze de verpakking NOOIT veranderen.

image

Vrijdagavond was er een feestje bij mijn vriend en zijn vriendin, Nathalie. Een afscheidsfeest van hun appartement, want 1 mei krijgen ze de sleutel van de loft die ze kochten! Het was natuurlijk een verkleedfeestje. Ik ging als Tigerlily van Peter Pan. Rechtsboven zie je mij, mijn vriend als Gandalf en Nathalie als Stromae (hier zeker naar luisteren!). Rechtsbeneden zie je mij en mijn broer, hij was Lukaku. Ik moest vooral erg lachen om de kinder bueno’s die hij bij zich droeg, maar dat mopje snap je alleen als je de reclame gezien hebt!

image

Zaterdag ging ik langs bij mijn meter. Zij is vandaag jarig, maar ik ging dit zaterdag al vieren bij haar. Ik gaf haar een mandje met allerlei verzorgingsproducten, o.a. douchegel met ezelinnenmelk, zeepjes met arganolie en een bodybutter met notelolie. Ook had ik nog een gevlochten mandje met plantjes erin.

image

En ik bakte natuurlijk ook taart!! Ofja, bakken moest ik eigenlijk niet doen. Het was een witte chocolade cheesecake met aardbeien. Het was de eerste keer dat ik ze maakte, ze mocht iets steviger zijn, maar de smaak was super!! Zeker voor herhaling vatbaar! Het recept komt van Charlotte.

image

Zondag hadden we een rustig dagje gepland. Mijn vriend wou in de namiddag naar de koers kijken, het was Parijs-Roubaix op tv. We gingen ’s ochtends wel nog enkele planten bij kopen, o.a. pepers en laurier. En we planten deze dan ook nog. Ons terras is bijna klaar. We hebben alleen enkele potten te weinig. En ik wil nog wat bloemen in onze hangbakken. Donderdag moeten we alweer terug naar de plantenwinkel, want iets wat we wilden hebben kwam dan pas binnen. Als alles af is, komen er foto’s!

En nu is het rusten, rusten, rusten, want het waren zware, lange dagen op het einde van de week en ik ging weer over mijn grens heen. Gelukkig merk ik wel dat ik al sneller recupereer dan enkele maanden geleden.

Hoe was jullie week?

 

Volg je me al op Bloglovin’ en Instagram?

 

 

2 thoughts on “Dagboek #14

Geef een reactie

