Hema nagellak 441

dsc_0343

Toen ik laatst bij de Hema was, kon ik er niet aan weerstaan! Ik kocht dit mintgroene lakje uit de Long Lasting lijn. Volgens Hema blijven de lakjes uit deze lijn langer goed zitten en zijn ze minder gevoelig voor beschadigingen. Ook zouden ze dekken in 2 laagjes. Het kleurtje heeft jammer genoeg geen naam, maar wel een nummertje: 441.

dsc_0307

Hema heeft vrij basic kwastjes die recht afgesneden zijn. Ik heb persoonlijk liever een rond afgesneden kwastje omdat ik die gemakkelijker vind lakken, maar met deze lukt het natuurlijk ook prima.

dsc_0341

Op de foto’s ziet de lak er iets blauwer uit dan hij eigenlijk is. Op mijn nagels is hij echt eerder groenig van kleur. Ik ben helemaal verliefd op deze pasteltint!

Het lakje dekt niet helemaal perfect in 2 laagjes, behalve als je met dikke laagjes lakt. Maar dan krijg je weer heel makkelijk strepen. Ik heb dus bij enkele nagels een derde laagje aangebracht.

We zijn nu 2 dagen verder en ik heb toch al beschadigingen. Jammer! Ik gebruikte een basecoat en een topcoat en dit Long Lasting lakje van de Hema en dan nog kan ik mijn lak niet langer dan 2 dagen houden! Ik was dus wel een beetje teleurgesteld in de houdbaarheid.

dsc_0333

Ondanks de houdbaarheid van de lak op mijn nagels, ben ik toch heel blij met nagellak! Ik ben helemaal verliefd op het frisse mintkleurtje!

Je kan dit pastelgroene nagellakje en andere pasteltinten kopen bij de Hema voor € 2,50.

Volg je me al op Bloglovin’ en Instagram?

7 thoughts on “Hema nagellak 441

  1. I’m a sucker voor nagellak, zeker als hij zo goedkoop is 🙂 Als ik nagellak opdoe dan zorg ik ervoor zo weinig mogelijk in water te zitten met mijn handen (behalve douchen en handen wassen natuurlijk) en dan blijft hij meestal wel bijna een week zitten (al begint hij dan wel zo dof van kleur te worden en af te gaan aan de randen). Die van Hema komt niet vaak terug in de collectie, ik denk dat ik maar drie lakjes van hen heb (en dan nog hele oude).

Geef een reactie

