Dagboek #12

image

Ik begon mijn week goed op dieetvlak. Ik maakte voor elke dag een menu op en probeerde me daar ook aan te houden. Ik volg het bodieboost dieet en op hun facebook pagina was er een evenement dat over 2 weken loopt: budieboost. Hier kan je elkaar dan nog wat meer steunen en tips geven. Ik besloot er niets op te posten omdat het een openbaar evenement is. Maar het is wel leuk om te volgen. // Ik maakte mijn courgettetaart ook nog eens klaar, zo lekker!!

image

Dinsdag gingen we langs bij de ouders van mijn vriend. Hun voortuintje stond al vol met prachtige voorjaarsbloemen en er zaten overal lieveheersbeestjes verstopt!

image

Woensdag ontbeet ik met een shake met sojamelk, banaan, havermout en een beetje cacao. Dit is zo lekker en vult erg goed. // Ondertussen maakte ik ons boodschappenlijstje en bestelde ik online.

image

Obama bracht ook een bezoekje aan België en hier was veel rond te doen. We maakten ons ook een beetje heel belachelijk door de lelijkste speculaas ooit voor hem te bakken. Ik had al voor ze de speculaas bakten kunnen zeggen dat dit een ramp ging worden… // Die dag sneeuwde het ook en ik vond dat dat wel een fotootje waard was, hoewel je er bijna niets van ziet op de foto. Het was dan ook gewoon smeltende sneeuw en het duurde maar 10 minuten, daarna scheen de zon alweer. Zie je ook het hondje zitten in het raam? Die zit daar elke dag uren door het raam te kijken.

image

Ik hield me goed aan mijn menu dat ik maakte. Ik ontbijt vaak met sojayoghurt met een beetje cruesli. // Het was een beetje zoeken, maar nu ik weet welk fruit ik goed verdraag, kan ik er weer dagelijks van genieten!

image

We keken weer veel Lost. Hier was Kate waarschijnlijk weer van plan om achter Sawyer of Jack aan te gaan terwijl ze toch telkens uitdrukkelijk zeggen het niet te doen. // Deze week is Baptist ook bezig een nestje te bouwen ofzo. Hij graaft telkens op dezelfde plek in zijn hok een kuiltje en kan echt een uur bezig zijn met het hooi goed te leggen. Dan gaat hij erin liggen en kijkt hij zelfvoldaan rond en valt vervolgens in slaap…

image

We gingen een eerste lading plantjes kopen, joepie! Links zie je de gigantische cactussen uit het tuincentrum. Die gele was groter dan een grote pompoen (dit zegt niet zoveel he…)! Hij kostte dan ook 140 euro. Ik vraag me af hoe oud die zou zijn? // Ik liet de grote jongens voor wat ze waren en kocht een klein vriendje voor onze cactus. Ik vraag me af hoe ik tussen al die soorten en vormen toch nog een cactus heb gekozen die zo hard lijkt op degene die we al hadden… Ook zie je hier een beetje van mijn paasversiering die ik eerder al showde!

image

Baptist bedelde weer heel wat. // Ik ontwikkel een kleine avocado verslaving. Kijk nu hoe mooi hij is!

image

Ik maakte vegetarische bami goreng. En hij was superlekker en echt zoals van de Chinees, maar dan niet zo vettig. // Ik at het eerste ijsje van het jaar! Witte chocola en praliné, mmm…

image

Ik ging ook Schimmeltje borstelen. Kijk al dat haar!! // Nog even poseren! Met een vreselijke outfit, maar ja, dat vergeef ik mezelf want die moest toch enkel dienen om naar de pony te gaan.

image

Zondag gingen we ook aan de slag op ons terras en alle planten kregen een pot. Hierover later meer! // Ik ging deze week ook langs bij Kruidvat, Hema en ik ging ook even bij de Zeeman binnen. Ik kocht onder andere deze nagellakjes en quick dry druppels.

Hoe was jullie week?

3 thoughts on “Dagboek #12

Geef een reactie

