Tag: Gewoon niet

Op BeautyMell kwam ik de Gewoon Niet Tag tegen en ik vond hem best wel leuk om te lezen, het is eens iets anders invullen wat je juist niet leuk vindt!

Fotor0311103414

Muziek

Hardcore, bah vreselijk. En country is ook niet echt mijn ding.

Eten

Alles met een anijssmaak vind ik vreselijk en wil ik liefst gewoon meteen weer uitspuwen. Ook lust ik geen tomaat, behalve als het saus is, maar dan weer niet als er stukjes inzitten.
Verder ben ik natuurlijk ook vegetariër, dus geen vlees, vis of gevogelte.

Zoetigheid

Snoep, ik lust echt geen snoep.

Geur

Euhm de voor de hand liggende zweetgeur of hondendrolgeur…
Anijs vind ik ook vreselijk, spek, tonijn uit blik en valeriaanthee.

Kleding

Dierenprints en fluo, nee…

Party

Jongeren (die hier trouwens eigenlijk nog veel te jong voor zijn) die stomdronken cool wil gaan doen. En van die meisjes waarbij er bijna niets bedekt is.
Of wat ik ook echt haat is geduw op een feestje, word ik echt kwaad van…

Bekende personen

Pfffffff…Geen idee eigenlijk.

Seizoen

Ik vind ze allemaal wel leuke en minder leuke dingen hebben.
De herfst vind ik niet leuk omdat we dan van de zomer komen en plots wordt het weer koud en gaat alles dood…
De winter is koud en ik heb snel koud, ook heb ik deze winter de hele winter een verkoudheid gehad en als gevolg daarvan ontstekingen aan mijn neus, not fun at all.
De lente, omdat het dan zo plots een hele dag kan regenen en dat terwijl we allemaal een beetje ervan uitgaan (lekker naief) dat het altijd mooi weer gaat zijn vanaf april.
De zomer omdat ik migraine krijg van felle zon.

Youtube

De reclame. En dat het zo vaak erg traag laadt, maar dat kan ook aan mijn computer liggen he.

McDonalds

Eigenlijk bijna alles, ik ga er echt nooit heen.

Personen

Achterbakse mensen, mensen waar jij altijd voor moet klaarstaan maar waar je zelf nooit op kan rekenen, leugenaars, te zelfzekere mensen die enkel over zichzelf praten, …

Leraren

Heb ik nu gelukkig niet meer. Maar ik had wel een leerkracht die mij gewoon niet leuk vond omdat ik een andere mening had dan haar bij een bepaalde les. We hadden dan examen, maar zo een stom examen waar je niet voor kon leren, maar eigenlijk gewoon een babbeltje moest gaan doen met de leerkracht. Zij begon weer over die ene les en ik hield vast aan mijn mening. En dat was dan uiteindelijk mijn slechtste vak, haha.

Zo dat was de Gewoon Niet Tag!
Voel je vrij om hem over te nemen, lijkt me leuk om te lezen wat jullie vinden!

Volg je me al op Bloglovin’ en Instagram?

 

2 thoughts on “Tag: Gewoon niet

  1. Haha ff spuien ;). Voor Youtube moet je gewoon even Adblock pro installeren. Dan blokt je internet alle reclame overal, ook bij Youtube (en bijvoorbeeld ook op alle blogs), scheelt je een hooooop irritaties.

Geef een reactie

