First Kiss

Tatia Pilieva vroeg aan 20 onbekenden om met elkaar te kussen.

De 20 deelnemers werden onderverdeeld in koppels en ze hadden elkaar nog nooit eerder ontmoet.
Alles werd vastgelegd op film en je kan het experiment hier bekijken:

Ik vond het best wel vreemd om te zien, vooral als ik zag hoe innig sommigen met elkaar kusten. En ook na de kus vond ik het wel grappig om te zien dat de meesten zich helemaal geen houding meer wisten te geven. (Zoals het eigenlijk meestal wel gaat bij een eerste kus, denk ik.)
Zelf zou ik het waarschijnlijk niet kunnen. Maar het resultaat van het experiment is uiteindelijk wel fijn om te zien.
En ik vraag me af of sommigen van de koppels elkaar erna nog zijn blijven zien (en kussen, haha).

Volg je me al op Bloglovin’ en Instagram?

Geef een reactie

