Dagboek #9

Toen ik foto’s ging uitzoeken voor mijn dagboek verbaasde het me dat ik zoveel foto’s had genomen. Dus het wordt een goed gevuld dagboek deze keer!

image

Vorige week zondag viel ik dus van de trap, eten maken zat er maandag en dinsdag niet in en dus aten we soep uit de diepvries en daarbij het lekkerste brood ooit en dat is het brood dat mijn opa bakt!

image

Mijn favoriete chips is sowieso doritos en dan nog het liefst deze pikante.

image

Ik maakte een rare selfie.
Selfies maken, iedereen doet het. Ik doe het ook al heel lang, maar sinds het selfie heet, voel ik me vaak nogal belachelijk als ik het post. Bij deze zet ik me dus over het feit dat ik selfie een stom woord vind.

image

Dinsdagmiddag gingen we langs bij de ouders van mijn vriend. Ze hebben 2 katten, Blinker en Simba. Op de foto zie je Simba, een echt omaatje. Sinds enkele maanden is ze ook volledig blind geworden.

image

Ik makte een stoofpotje met daarbij vegetarische spekjes. We aten het voor het eerst, mijn vriend vond dat de smaak heel dicht bij echt spek kwam. Ik weet niet of ik het nu echt lekker vond, want het was heel zout.

image

Ik kreeg toch blauwe plekken. In totaal heb ik er 4.

image

Baptist liep rond met een pak hooi in zijn mond. Geen idee wat hij aan het doen was…

image

Woensdagavond ging ik langs bij een vriendin, ik had nog veel pijn, maar ik had hier zo naar uitgekeken, dat ik maar even op mijn tanden beet. Het was heel erg gezellig!

image

Deze pasta ziet er zo mooi uit!! Hij komt van de aldi, maar hij werd enkel rond Valentijn verkocht. Ik maakte er een cheat versie van lasagne mee en dat was echt suerlekker. Ik ben van plan het recept later nog op mijn blog te zetten.

image

Onze kruiden waren op sterven na dood omdat mijn vriend er zoveel afknipte om aan Baptist te geven. Omdat ze toch stuk waren, leek het mijn vriend een goed idee om ze op de grond te zetten zodat Baptist ervan kon eten. Baptist had blijkbaar geen honger. Hij voerde wel graafwerken uit. Kijk hem eens schuldbewust kijken!

image

Onze planken hangen eindelijk op in de keuken!! Het ziet er echt veel beter uit nu.

image

Schimmeltje stak haar tong uit.

image

Het werd echt lente!!

image

Tweede keer zondigen met Ben & Jerry’s Peanutbutter Cup ijs. Heerlijk, echt mijn favoriete B&J smaak!

image

Op vrijdag ging ik na de kiné mee met mijn mama naar Leuven. Ik at een broodje met aardappelsa, ei, samoeraiqaus, kaas en een beetje sla. Tegen de avond merkte ik dat sla nog niet het beste plan was voor mijn buik, hoewel dat ook kan liggen aan wat ik later nog at…

image

Mika is de liefste kat ooit. En omdat ik zo last had van allergie, had ik die ochtend een pilletje genomen, waardoor ik nu kattenknuffels kon geven!!

image

Ik en Mika deden samen een dutje, ik was doodop. Ik vond het heerlijk om zo samen in de zetel te liggen.

image

Dan at ik een heerlijke muffin met witte en zwarte chocolade. Echt superlekker, maar misschien een beetje te veel van het goede… (Dit was echt een hele slechte dieetweek.)
image

Ik dronk een organic sparkling juice van Bionina. Een heel lekker drankje!

image

En dan ging ik nog met mijn zus en haar vriend langs bij Bar Stan. Het was er echt heel fijn om te zitten en dus zeker een aanrader. Ik schreef er dan ook een blog over!!

image

Zaterdag maakte ik seitanstoofvlees en hier aten we frietjes bij. Zondag aten we dan de overschot op met puree. Het recept komt deze week online!

Zaterdagavond ging ik ook nog naar de carnavalsfuif van de Bunker met een vriendin. Ik droeg mijn Alice in Wonderland kleedje van met de verjaardag van mijn vriend. Het was heel fujn (jammer genoeg geen foto…) maar ik was eigenlijk te moe en ik had op voorhand al zoveel pijn. Dus ik bleef niet heel lang.

image

En dan gingen we naar Apassionata!! We stonden in de file op weg naar het sportpaleis, dus tijd genoeg om een beetje onnozel te doen in de auto!

image

image

Geen spectaculaire foto’s, ik weet het, maar ik had het te druk met kijken en genieten!!

Normaal gingen we gisterenavond nog langs bij de vorige, en nog steeds officiële eigenaar, van Schimmeltje om de papieren eindelijk in orde te brengen en haar op mijn naam te zetten. Maar dit ging jammer genoeg op het laatste moment niet door. Voor mij maakt het persoonlijk niet zo veel uit, maar als er iets gebeurt met haar, kan dit wel problemen geven. Dus dit moet nog zo snel mogelijk in orde gebracht worden!

Nu ga ik nog wat uitrusten, want ik heb net kiné gehad. En dan ga ik nog wat genieten van de zon (en opruimen enzo jammer genoeg ook).

Hebben jullie ook een fijne week gehad?

Volg je me al op Bloglovin’ en Instagram?

 

3 thoughts on “Dagboek #9

  1. Aaaah, heb jij ook zoveel last van allergie? Mijn vriend is normaal de allergiemens maar die heeft nergens last van, ik dacht echt dat het aan mij lag! Zot word ik daarvan 🙂

    • Ja ik ben allergisch aan alles met haar ofzo. Buiten ons konijn, daar heb ik echt geen last van. Maar ik heb ook hooikoorts en ik kan niet met blote benen in het gras zitten. En dan heb ik waarschijnlijk nog 101 allergieen waar ik niks van weet, haha! Maar gelukkig ben ik niet allergisch aan eten, buiten een klein beetje aan dille en sinds kort ook aan onverwerkte hazelnoten…

Geef een reactie

