Snapshots: het is echt lente

Vandaag kon je het echt voelen in de lucht. De lente komt er eindelijk weer aan! Het was mooi weer en met 13Β° helemaal niet koud. Maar niet alleen de zon die op mijn gezicht scheen vertelde me dat het lente was, de planten in de tuin bij mijn grootouders zijn ook weer wakker aan het worden.

image

image

En na de ontdekking in de tuin genoot ik samen met mijn lieve Mieltje van de ondergaande zon…

image

Deze foto krijgen jullie erbij als bonus, gewoon omdat ik hem best wel grappig vind.

image

Kijken jullie ook zo uit naar de lente?

4 thoughts on “Snapshots: het is echt lente

Geef een reactie

