TMI – Too Much Information Tag

image

Ik zag deze tag al op een aantal blogs voorbijkomen, bijvoorbeeld bij Vera Camilla en By Aranka. En het leek me wel leuk om deze ook te doen. (Ik vul namelijk graag dingen in)

Hier gaan we.

1. Wat draag je?
Een broek van de C&A, een T-shirt van de American Jeansstore en een zwarte blazer van de Primark.

image

Kijk mij eens outfitfoto’s maken!

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja, al een aantal keer.

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Ja, ik denk dat ik 18 was. Ik maakte de fout om het uit te maken bij mij thuis, dus ik kon niet weggaan en hij bleef maar zitten. Ik wist helemaal niet wat ik moest doen… De boodschap: als je het uitmaakt met je lief, doe dit dan bij hem/haar.

4. Hoe lang ben je?
1m68

5. Hoeveel weeg je?
De laatste keer dat ik me woog was dat 75kg. Ik ben nu op dieet en ik wil er nog minstens 10 kilo af!

6. Heb je tattoo’s?
Nee, maar ik wil er wel heel graag één!

7. Heb je piercings?
Ja, ik heb een navelpiercing. Ik heb hem laten zetten toen ik 16 was. Ik mocht helemaal geen piercing van mijn ouders, maar ik vond het zo cool en dan ben ik lekker puberaal geweest en heb ik een navelpiercing laten zetten omdat niemand die zou zien. Ik heb ze nu nog steeds en ben er eigenlijk wel blij mee. Ik wil eigenlijk graag nog enkele piercings, maar eerst wil ik mijn streefgewicht behalen (ik wil surfacepiercings boven mijn heupbeen als je weet wat ik bedoel…)

8. OTP?
Euhm… Wat?

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Marshal en Lilly all the way!! Ik vind ze echt fantastisch! (How I met your mother)

10. Wat is je favoriete serie?
Euhm… Echt één favoriet heb ik niet, ik heb er veel, want wij volgen ook gewoon heel veel.
Dexter vond ik een fantastische serie, ik was alleen een beetje teleurgesteld bij het einde, maar dat heb ik eigenlijk wel vaak.
Heroes, hier komt blijkbaar een nieuw seizoen van?!!
Lost, zijn we nu opnieuw aan het kijken en we zijn al bezig aan seizoen 4!
True Blood, heerlijk.
Game of thrones, geniale serie, maar je moet er wel een beetje je hoofd bij houden, als ik moe ben kan ik het helemaal niet meer volgen!

11. Wat is je favoriete band?
Tool is zonder twijfel mijn favoriete band. Nog enkele andere favorieten op dit moment zijn Mumford and Sons, Bastille en Maroon 5.

12. Wat mis je?
De zomer! Mijn lichaam van vroeger, hoe het eruitzag en de kracht en uithouding dat het had… Het paardrijden en op wedstrijd gaan. Uitgaan met vriendinnen, op de één of andere manier komt er ltijd iets tussen als ik dan toch beslis om uit te gaan, bummer!

13. Wat is je favoriete liedje?
All time favourite is Pushit van Tool in de versie op Salival.
Op dit moment vind ik I See Fire van Ed Sheeran erg mooi om naar te luisteren.

14. Hoe oud ben je?
23

15. Wat is je sterrenbeeld?
Kreeft. Heb ik altijd een stom sterrenbeeld gevonden, haha. Mijn vriend is schorpioen, dat is toch veel cooler!!
Mijn chinese sterrenbeeld is een paar. Dat was gewoon meant to be!

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Vertrouwen, passie, doorzettingsvermogen, warmte. En ik vind het allemaal bij mijn vriend!

17. Wat is je favoriete quote?
Dit vind ik eigenlijk wel een moeilijke, ik heb niet echt een grote favoriet. Ik vind vooral stukjes uit liedjesteksten heel mooi en deze spreken mij dan ook het meest aan. Zoals bijvoorbeeld I’ll find strength in pain (Mumford and Sons) en There is no love in fear (Tool).

18. Wat is je favoriete acteur?
Leonardo Di Caprio, Hugh Jackman en Christian Bale vind ik wel fantastische acteurs (en heel erg knap!)
En ik heb een zwak voor Johnny Depp.
En als we de looks even helemaal terzijde laten: John Malkovich!
johnnydepp

19. Wat is je favoriete kleur?
Rood

20. Harde muziek of zachte muziek?
Beide, hier kan ik echt niet tussen kiezen! Het hangt een beetje af van in welke mood ik ben!

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn vriend. Of ponyknuffelen, dat werkt ook altijd.

22. Hoe lang douche je?
5-15 minuten, hangt er een beetje vanaf wat ik allemaal doe in de douche. Als ik mijn tanden nog ga poetsen en benen ga scheren enzo duurt het wat langer. Als ik veel pijn heb, ben ik er heel snel weer onderuit.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Een half uur zoiets.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee, nog niet gelukkig. Hoewel ik bij het uitgaan niet altijd even vriendelijk ben. Mannen die mijn vriendinnen en mij staan aan te gapen of ons blijven lastigvallen die stuur ik altijd heel snel weg. Ik heb vooral een hele grote mond dan.

25. Wat is een turn-on?
Een wat ruiger uiterlijk en een beetje stoer. Zelfzeker zijn is ook heel leuk, maar te zelfzeker is ook niet goed.
Maar vooral humor is voor mij een grote turn-on.

26. Wat vind je een afknapper?
Mensen die stinken, bah. Of mensen die nogal vol zijn van zichzelf.

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik heb helemaal geen youtube kanaal, maar ik overweeg het wel serieus. Ik heb zoveel lieve Baptist en Mieltjes filmpjes!!

28. Heb je angsten?
Ja, ik heb een angststoornis. Not fun at all! Ik ben dus eigenlijk altijd bang voor alles ongeveer. Dit is wel al veel beter dan vroeger, maar ik denk wel dat ik dit nog mijn hele leven ga merken.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Euhm, toen ik van de trap viel heb ik gehuild, Van de pijn en van het schrikken.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Gisterenavond voor het slapengaan tegen mijn vriend.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Ja, ik heb er dus geen, of ja ik heb er wel eentje, maar ik weet niet meer wat mijn gebruikersnaam, laat staan mijn passwoord, is. Ik gok op anothertool ofzo, die naam gebruik ik echt wel vaak.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Ik ben nu Het Geheim van Askir – De Kroonraad aan het lezen. Het is de 6e boek in een reeks, geschreven door Richard Schwartz.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Lost
dsc_0587

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Op de chat met Eva. In het echt, met mijn vriend.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
We zijn goede vriendinnen van elkaar en we kennen elkaar van de manege. We zien elkaar minder dan vroeger, wat ik wel jammer vind, maar de laatste tijd spreken we meer en meer af!

36. Wat is je favoriete eten?
Ik hou van frietjes. Met Andalouse of gewoon mayonaise!

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Overal? Dit jaar gaan we naar Rome. Ik wil ook nog heel graag naar Barcelona. Maar mijn droom is om naar Zuid Afrika te gaan.

38. De laatste plaats waar je was?
Plaats? Rare vraag. De keuken?

39. Heb je een crush?
Op Bart, ik denk dat hij het doorheeft.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Vanochtend om 5 voor 9

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Gisteren

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Ik lust niet echt snoep. Buiten Werthers, die caramellen, lekker!!

43. Welke instrumenten speel je?
Ik heb jaren dwarsfluit gespeeld. Ik heb ze nog steeds en speel nu heel soms wel eens.

44. Wat is je favoriete sieraad?
De 2 kettingen die ik van mijn vriend kreeg, het armbandje dat ikvan mijn vriend kreeg en het armbandje dat ik voor mijn 18e van mijn oma kreeg.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Euhm, is naar de kiné gaan ook een sport?

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Vanmorgen was het Living la Vida Loca op de radio toen de wekker afging, dus dat heb ik nog een hele tijd in mijn hoofd gehad.

47. Wat is je favoriete openingszin?
Euhm, ik heb geen openingszin. Ik vind openingszinnen meestal ook redelijk lame. Dat is eigenlijk een grote afknapper! Zo kwam er ooit een kerel naar mij en een vriendin en hij zei: “Mijn vriend daar is een handmodel.” What?

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Niet dus

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Chillen is niet echt een woord dat ik gebruik maar goed. Zondag gezellig in de zetel met mijn vriend veel te lang naar De Pinguins van Madagaskar gekeken (tekenfilm).

50. Wie geef je de tag door?
Iedereen die hem wil doen!

One thought on “TMI – Too Much Information Tag

Geef een reactie

