Dagboek #8

Ik was even aan het twijfelen of ik vandaag wel een dagboek zou gaan doen, om 2 redenen: 1. Ik heb heel veel pijn 2. Ik maakte bijna geen (of toch geen interessante) foto’s deze week.
Maar ik besloot het toch maar te doen, misschien stimuleert dit me dan om deze week meer foto’s te gaan nemen. De pijn is nog steeds een probleem, maar ik heb het gewoon in hele korte stukjes geschreven en ben dus heel lang bezig geweest aan dit dagboek.

Hier gaan we dan:

image

Ik begon vorige week aan mijn 2e week bodieboost en het gaat redelijk goed! Ik merkte wel dat appelmoes mijn buik niet echt blij maakt, want ik heb er 2 dagen last van gehad… Rechtsonder zie je de ondertussen redelijk bekende bodieboost bananenpannekoekjes en die zijn echt heel lekker!

image

De ideale wereld was weer geniaal als altijd. Jonas Geirnaert zijn gezicht was op een bepaald moment zo grappig! We hebben echt serieus 5x teruggespoeld en heel hard gelachen!

image

Ik postte deze mooie foto van Mister op instagram en facebook waar hij redelijk populair werd.

image

Toen ik ging rijden op woensdag maakte mijn mama nog deze foto’s. Echt pareltjes he, haha!

image

Ik miste de kat bij mijn mama, Mika. Vroeger kon ik haar elke dag knuffelen, maar nu zie ik haar heel weinig. En sinds ik verhuisd ben, ben ik allergisch geworden, wat ook niet echt fijn is. Maar ik hou van haar, in juni wordt ze alweer een jaartje ouder. 11 of 12, dat weet ik even niet meer. En eigenlijk is haar volledige naam Mikado, maar dat zeggen we echt nooit, nooit gedaan ook.

image

Kijk hem daar liggen, gezellig mee tv kijken!

image

Liefste aardappel ooit!

image

Boodschappen doen online, met een hele lijst bij me.

image

Hoe lief is Baptist hier!! Hij heeft een haat-liefdeverhouding met kartonnen dozen. Hij vindt ze echt fantastisch, het best speelgoed ooit. Hij zit er graag op of er in of er achter, hij duwt ze de hele keuken rond, maar aan de andere kant scheurt hij ze ook wel heel graag in stukjes…

image

Lekkere, gezonde wraps met gegrilde groenten, avocado, tofu en zure room! Echt overheerlijk, al zeg ik het zelf.

image

Warme chocolademelk, gemaakt met ongezoete sojamelk, honing en cacaopoeder en daarbij geroosterde amandelen. Superlekkere snack en gezondere dan chips of koekjes!

image

Zondagvoormiddag viel ik van de trap en deed ik me heel veel pijn. Ik schoof ongeveer in de helft uit en eindigde onderaan op de grond. We hebben meteen ijs gelegd, maar met twee ijspacks kwamen we eigenlijk niet toe. Ondertussen doet heel de linkerkant van mijn lijf vreselijk pijn, heb ik toch 1 blauwe plek ontwikkeld, heb ik buikpijn van de pijnstillers, sliep ik heel slecht en lig ik al de hele dag plat in de zetel. Ik hoop echt dat het snel beter zal worden!

image

Baptist ontdekte vanochtend nieuw speelgoed…

image

En Balto was op tv!! Dit bracht zoveel herinneringen naar boven! Als kind keken ik en mijn zus hier heel graag naar. Wij hadden enkel de 1e film (er was er toen ook maar 1), maar dit was ondertussen al de 3e. Ik heb er in ieder geval met plezier naar gekeken!

Zo dat was mijn redelijk saaie week! Ik hoop dat ik snel weer op de been ben, want ik had eigenlijk hele fijne dingen gepland deze week die ik echt niet wil gaan afzeggen!

Hoe was jullie week?

One thought on “Dagboek #8

Geef een reactie

