Op de grond

image

Ja, een foto van onze trap. Onze hele steile, scheve en zeer gladde trap.
Deze voormiddag ondervond ik dan ook hoe steil en glad ze was. Ik was nog niet halfweg naar beneden toen ik uitschoof en wel heel snel onderaan de trap zat.
Ondertussen voelt heel mijn lichaam stijf, maar vooral mijn linkerkant doet pijn, van boven tot onder. Schouder en schouderbladen, elleboog, hand, heup, knie, enkel, maar vooral mijn zij en ribben doen pijn. Ik kan met moeite bukken of draaien. Maar ook zitten doet erg pijn aan mijn heup.
Dus zit er niets anders op dan liggen en het nog 100x rustiger aan doen. Dit kon ik echt wel missen!! Als bij wonder heb ik bijna geen blauwe plekken, maar dat heb ik eigenlijk bijna nooit. Ik viel al eens van mijn paard en jad een zwaar gekneusde heup, maar er was niks blauw… En nu dus ook niet.
Nu hopen dat deze pjjn weer snel wegtrekt…

3 thoughts on “Op de grond

    • Ja, ben nochtans gewoon voor de trap gaan staan en heb een foto genomen. Hij is echt heel erg steil! Als ik naar beneden kom, zet ik mijn voeten altijd schuin omdat de treden zo smal zijn. En ja een geverfde en geverniste trap is heel erg glad. Gelukkig is de pijn al veel beter ondertussen!

Geef een reactie

