Looking forward to…

Omdat ik probeer om positief te blijven kijken, leek het me leuk om een lijstje te maken van alle fijne dingen waar ik op dit moment naar uitkijk. Op de dagen dat het dan wat minder goed gaat, kan ik hier dan naar terugkijken.

250551_2021257444185_6676151_n


Cocktailavond met vriendinnen volgende week woensdag

 

Op woensdagnamiddag rondstappen op het paard

 

De lente, bloesems en blaadjes aan de bomen, plantjes op het terras, winterjas in de kast en genieten van de lentezon

 

Brunchen met mijn mama, broer en vriendin, zus en vriend en ik en vriend

 

De dag dat Schimmeltje haar winterhaar weer kwijt is en het warm genoeg is om haar van top tot teen hoef te wassen

 

Rome… Hier kijk ik zo naar uit! 04.06.2014-13.06.2014

 

Steeds meer kunnen doen en opbouwen bij de kiné

 

Weer met Darco en Gipsy kunnen rijden

 

Gaan shoppen bij de Primark

 

318241_3367026207563_246280605_n

Gipsy

Geef een reactie

