Dagboek #7

Deze week was een week met veel ups and downs. Ik probeerde vooral te focussen op de ups en dus op de goede momenten en fijne dingen. Dit ging niet altijd voor de volle 100%, maar uiteindelijk heb ik de week toch afgerond met vooral leuke dingen in mijn achterhoofd.

image

Ik pijnigde mezelf vorige week weer door paarden op te zoeken op internet die te koop staan. En dan vind ik van die fantastisch mooie dieren daartussen. Zoals deze mooie BWP schimmel. Deze tabbladen blijven dan nog een hele tijd openstaan zodat ook mijn vriend ze kan zien, haha.

image

Ik maakte een heerlijke groententaart. Hier kan ik van blijven eten!

image

Het was voetbal!! Barcelona speelde tegen Manchester City en won met 0-2. Dit shirt is trouwens een echt shirt, ik kocht het vorig jaar in Londen.

image

Ik ging woensdag voor het eerst in maanden paardrijden (lees: ik zat op een paard en stapte rondjes)!! Ik was zo gelukkig!! Vanaf nu ga ik elke woensdag even rijden, zolang het weer en mijn lichaam het toelaten. De 2 dagen erna had ik wel vreselijk veel spierpijn. Mijn gewrichtspijn werd ook iets erger de dagen erna, maar het viel nog wel mee.

image

De vrouw van wie het paard is, had een heerlijke kaastaart gemaakt. Ik vroeg haar het recept en hoop de taart ook snel eens te kunnen maken!!

image

Donderdag was eigenlijk een veel te drukke dag. We gingen naar de winkel,Β  naar de tandarts (bah), naar mijn lieve pony (ik zorgde dat zij proper was en mijn vriend zorgde dat de stal proper was) en ’s avonds gingen we nog langs bij vrienden.

image

Als ik aan het koken ben of aan het afwassen, komt Baptist graag dicht bij mij liggen.

image

We plantten vorige week verschillende soorten tomaten en pepers. De tomaten zijn al goed gegroeid. De pepers komen vandaag pas boven de aarde uitpiepen.

Vrijdagavond gingen we nog iets drinken samen met een vriend van ons en zijn nieuwe vriendin. Ze zijn al een tijdje een koppel, maar we hadden haar eigenlijk nog niet zoveel gezien. Het was heel gezellig, ondanks het feit dat we om 22u al buitengezet werden waar we zaten omdat het cafe ging sluiten. Typisch Tienen… We waren dus genoodzaakt om te verhuizen en dronken dan ergens anders nog iets.

image

Baptist kreeg een cadeautje.

In het weekend kwam mijn nicht langs, we zijn al heel ons leven hele goeie vriendinnen, maar we zien elkaar de laatste tijd eigenlijk te weinig. Ik was dus heel blij haar te zien. Het was heel gezellig en ze bleef ook eten.

image

Gisteren maakte ik met heel veel groenten een lekker winters stoofpotje, altijd een succes!

Deze week begon ik ook met het bodieboost dieet. Niet zo heel moeilijk om te volgen eigenlijk. Wel merk ik dat ik nu dus veel minder koolhydraten en zuivel eet. Ook is het soms moeilijk om 2x fruit en 2x groente per dag te eten, aangezien ik niks rauw kan eten. Maar tot nu toe lukt het me redelijk goed!

Zo dat was mijn week! Ondanks mijn lichaam dat meer niet meewerkte dan wel, heb ik toch veel leuke dingen gedaan deze week!

Hoe was jullie week?

5 thoughts on “Dagboek #7

  1. Ik ben wel benieuwd naar dat bodieboostdieet! Hoe werkt dat juist?
    Dat Barcelona-T-shirt is keicool!! Is dat met je eigen naam erop en zo ja hoe heb je dat klaargespeeld?

    • Het is inderdaad mijn eigen naam, joepie πŸ˜›
      Het bodieboost dieet werkt met families en van elke familie mag je elke dag 2 porties. Ik ben van plan om er binnekort een post over te schrijven.
      Jij bent druk blogs aan het lezen en aan het reagee5 πŸ™‚

Geef een reactie

