Weekend Hallenberg 31/01 – 02/02

Zoals beloofd zijn hier (eindelijk) de foto’s van ons weekend in Hallenberg, Duitsland. We vertrokken op vrijdag 31 januari en kwamen terug op 2 februari. Het is eigenlijk nog niet zo lang geleden, maar voor mij lijkt het echt al maanden!

We gingen op weekend met een Bongo. We kozen een hotel in Hallenberg, Hotel Hesborner Kuckuck. Het hotel werd gerund door Nederlanders, wat voor ons natuurlijk makkelijk was aangezien we dan geen Duits hoefden te spreken.
Het hotel was heel mooi en de kamer was dik in orde, vooral de badkamer vond ik chique, met een zalige regendouche erin, hij was alleen een beetje klein. Er was ook een wellness in het hotel (een van de redenen waarom we voor dit hotel kozen), deze bestond uit een zwembad, sauna, bubbelbaden, zonnebank en er was ook de mogelijkheid om een massage te nemen. Wij maakten enkel gebruik van het zwembad en de bubbelbaden (voor het bubbelbad betaalden we elk 2 euro voor 15 minuten). Mijn vriend nam ook een massage, die hem echt heel erg deugd deed. De sauna deden we niet, omdat ik dat sowieso niet zo leuk vind en dit was ook naakt en dat zag ik al helemaal niet zitten.
Bij ons verblijf was ook het ontbijt inbegrepen, maar we aten ook 2 keer ’s avonds in het hotel. Zeker een aanrader, want het eten was echt heel erg lekker en niet al te duur. Er was ook een bar, waar wij 2 keer een cocktail gingen drinken, yummie!
Ik vond vooral de vriendelijkheid van het personeel heel fijn, maar ook het eten en het feit dat echt alles piekfijn in orde en proper was, waren pluspunten. Het hotel kan ik dus al zeker aanraden.
We verbleven ook vlakbij Winterberg, wat een leuk stadje is om te gaan bezoeken!

Nu een selectie uit de honderden (ja, serieus) foto’s die ik nam!
Klik op de foto’s om ze groter te bekijken!

dsc_0129

dsc_0138

dsc_0144

dsc_0158

dsc_0202

dsc_0207

dsc_0214

dsc_0267

dsc_0286

dsc_0344

dsc_0349

dsc_0410

dsc_0412

dsc_0443

dsc_0447

dsc_0452

dsc_0474

dsc_0500

dsc_0505

dsc_0530

dsc_0540

dsc_0541

dsc_0542

Wij hebben met volle teugen genoten van ons weekendje in Duitsland. Het was voor mij de eerste keer daar en ik zag ook nog nooit bergen mt sneeuw erop (en ja, ik weet dat dat geen hoge bergen zijn). Ik keek in elk geval de ogen uit mijn hoofd, was dolgelukkig dat er sneeuw lag, genoot van de gigantische kop chocolademelk die ik dronk en spotte zelfs everzwijnen (ja, echte, in het wild enzo!).

2 thoughts on “Weekend Hallenberg 31/01 – 02/02

  1. O wauw jij hebt sneeuw gezien van de winter!!!! Ja nu ben ik een klein beetje jaloers ook al ben ik totaal geen sneeuwfan 🙂 En die eenden, hilarisch! Het ziet er mij een heel fijn weekendje uit en ik ben blij dat jullie ervan genoten hebben!

    • Ja dat zeker! Het grappige was dat we toen we naar daar reden zo nog wat restjes opgehoopte vuile sneeuw langs de kant lag en ik maar gelukkig zijn en roepen: kijk sneeuw!! En dan een kwartiertje rijden later overal mooie sneeuw 🙂

Geef een reactie

