Op het paard

image

image

Ik heb vanmiddag voor het eerst in maanden nog eens op een paard gezeten. (Let niet op mijn vreselijke houding, want die lijkt op niks…)
Ik was dolgelukkig en heb een kwartiertje rondgestapt. Het paard had zelf misschien liever wat meer gedaan, maar daar werken we dan vanaf nu samen naartoe. Van het moment dat ik wat meer kracht heb kunnen we wat meer doen en een drafje erbij doen. Ik ben echt zo blij van het nog eens gedaan te hebben!! Het gevoel van op een paard te zitten is voor mij één van de beste dingen die er is!

image

3 thoughts on “Op het paard

Geef een reactie

