Inkt

Ik ben al een hele tijd aan het denken om een tattoo te laten zetten.
Maar eigenlijk weet ik niet goed wat. Of, ja, eigenlijk weet ik dat wel, maar het zijn gewoon verschillende dingen en ik kan zo slecht kiezen…

Het eerste wat ik echt wil is een paarden-tattoo.

tattoobron 1 2 3 4

Vooral die “heels down” vind ik fantastisch. Het is ook zoiets dat alleen de paardenmensen gaan begrijpen. Maar ook die “No Reins” tattoo spreekt me aan…

Verder wil ik nog heel graag een tattoo met een tekst
(ja, ik weet het, de bovenstaande hebben ook tekst…).

Deze teksten spreken me aan:

There is no love in fear

You are not alone in this

I know the pieces fit

Once upon a time…

I’ll find strength in pain

Als je opmerkzaam bent zie je dat de teksten allemaal uit liedjes zijn van Tool of Mumford and Sons. Buiten de “Once upon a time…” dan.

Deze vind ik bijvoorbeeld ook heel mooi, vooral de plaatsing dan.
tthrtattoo
bron

Een tattoo met witte inkt leek me ook wel wat.
Tot ik horror-verhalen begon te lezen over hoe die toch vaak mislukken of allergische reacties teweeg brengen… Weet iemand hier meer over?

5ba112ea3dc77ef15b68409ca8f7aeac

Hier kan je zien wat ik bedoel met een tattoo met witte inkt. Bij sommige mensen blijven ze echt wit, bij anderen krijgen ze meer een huidskleur, waardoor ze een beetje op een litteken gaan lijken, bij nog anderen vervagen ze helemaal en zie je er na een tijd niets meer van terug.

Wat vinden jullie mooi?
Hebben jullie zelf een tattoo/plannen voor een tattoo?

8 thoughts on “Inkt

  1. Toffe ideeën! Vooral die teksten. Lastig kiezen is het dan hè, het is niet dat je opeens een nieuw paar schoenen koopt ofzo. Dat van witte inkt lijkt me niks, lijkt inderdaad op een litteken.

  2. De witte tattoo is mooi, maar heb er zelf geen ervaring mee. Mijn eigen tattoo heb ik eerst in henna laten zetten, maar vond ‘m uiteindelijk zo mooi dat ik er een echte van heb laten maken.(Misschien is dat een idee als je twijfelt)

    • Ja, is een leuke tip!! Als ik een echte tekening wil laten zetten weet ik al waar. Vrienden van ons hebben er ook bij die persoon laten zetten en die zijn supermooi! Maar als ik tekst wil, kan ik daar niet gaan, want ik denk niet dat hij zoiets simpel wil doen, haha.

    • Ja, ik denk inderdaad dat die heel erg pijnlijk is om te laten zetten, maar hij is ook zo cool 🙂
      En ja, ik denk dat het misschien wel goed is van te wachten met je tattoo, want nu is er toch iets dat je dan tegenhoudt om die te laten zetten he?

  3. Die met witte inkt vind ik eerijk gezegd een beetje creepy, bijna of het is in je huid gekrast, als littekens. Dan vind ik een zwarte tekst mooier, het steekt ook mooier af. Als ik een tattoo neem zal het ook iets met een tekst zijn denk ik. Maar voorlopig durf ik niet 😉

Geef een reactie

