Dagboek #3

Vorige week deed ik geen dagboek. Om één simpele reden, ik deed niks interessants…
Ik heb weer een tijdje meer pijn waardoor veel dingen wegvallen. Ook het bloggen gaat hierdoor wat minder. Ik moet mijn posts altijd in verschillende keren schrijven. Ik heb zelfs de energie niet om alle blogs die ik volg bijgelezen te krijgen. En ja ok, ik geef toe, ik volg er heel veel, maar toch. Er staan meer dan 400 ongelezen posts op me te wachten…

Maar nu, wat deed ik wel de afgelopen 2 weken?

dsc_0556
We zijn opnieuw naar Lost aan het kijken! En echt het is de moeite om opnieuw te beginnen. Er zijn zoveel kleine dingen die mij nu wel opvallen. Maar ook valt het mij op hoe stom Jack eigenlijk is… We zijn al weer door 2 seizoenen heen en beginnen vandaag aan het derde seizoen!!

Fotor012711576
We aten heel veel lekkere dingen. Die er op foto natuurlijk een pak minder lekker uitzien…
Op de foto’s hierboven zie je risotto met champignons en seitan – pastinaakpuree met worteltjes en vegetarische hamburgers die niet verbrand waren, maar er op de foto wel zo uitzien – een 4 kazenpizza, want ik was veel te moe – wok met currysaus en een groentenburger.

1601598_10202746391677772_1632881507_n
We gingen eten bij vrienden van ons en we deden gourmet. Ik sprak af met de gastvrouw/heel goede vriendin van me dat we allebei wintersokken zouden aandoen. Let niet op mijn rare kop op de foto, please, kijk liever naar mijn mooie trui en de leuke sokken! Ik koos voor mijn fluffy stippen sokken. Lekker warme voetjes gehad! Het was een hele fijne en gezellige avond. Maar we moesten als eerste vertrekken omdat ik niet meer wist hoe ik moest zitten en de dag erna moest ik het uitzweten natuurlijk…

dsc_0490
Doordat ik meer pijn heb, is de hoop was die nog gewassen/geplooid/gestreken moet worden gigantisch aan het worden. Dus daar ben ik me nu toch maar aan het doorworstelen…

dsc_0542
Ik maakte Quinoa met pompoen en zette het recept op mijn blog.

dsc_0510
Ik maakte eindelijk onze kalender in orde. Eigenlijk was het alleen de onderkant en dan nog een kalender met paarden van vorig jaar. Dus na wat knip- en plakwerk hebben we een leuke kalender met heel veel plaats om te schrijven!

dsc_0514Ik probeerde voor het eerst dit vegetarische beleg. En toen ik me over het feit heen kon zetten dat het wel heel erg op vlees leek (volgens mijn vriend niet echt…), vond ik het eigenlijk best lekker. Eens iets anders op de boterham!!

evilbunnybapstist
Om eventjes te laten zien dat Baptist er niet altijd even schattig uit ziet, is hier zijn evil look als hij niet uit zijn hok mag…

dsc_0597
Ik ontving weer een aantal kaartjes en een snailmail. Post uit Hong-Kong, altijd fijn!

Fotor0122104942
Ik ben sinds vorige week ook bereikbaar via mail op ikbennu@outlook.com!

dsc_0018
Ik ontdekte ook de nieuwe Lion met pindanoten erin. En OwEmGee, die is overheerlijk!! Ik kocht een pak met 5 repen en je raadt het al, die waren veel te snel alweer op!

b3cff95922667081871e673f2ea6299a
Ik werd in de afgelopen 2 weken 2 keer genomineerd voor de Liebster Award. Ik schreef er 2 posts over en die waren wel heel populair! Je kan ze hier en hier gaan teruglezen!
De award/het logo dat je hierboven ziet maakte ik zelf. Gewoon omdat ik er zin in had…

dsc_0587
Het voorbije weekend was redelijk druk. Vrijdagavond gingen we met vrienden eten in de Ribs in Leuven (heel erg lekker!) en dan moesten we zondag alweer op restaurant voor de 60e verjaardag van de nonkel van mijn vriend. Het was heel gezellig allemaal, maar ik was er echt dood en doodmoe van…
Gisterenavond nestelden we ons dan ook lekker in de zetel voor nog meer Lost en ook Baptist keek mee!

dsc_0034
Vanochtend werd ik dan ook helemaal geradbraakt wakker na een slechte nacht. De dag begon echt niet goed, ik had (en heb nog steeds eigenlijk) heel veel pijn, maar ook mijn vriend had vreselijk veel last van zijn heup. Hij ging dan ook naar de doker in plaats van naar zijn werk en werd voor de hele week thuisgeschreven…
Maar mijn dag werd weer een beetje beter toen ik zag dat het sneeuwde! Het duurde ongeveer 2 minuten en er bleef bijna niets liggen. En wat er bleef liggen was na 5 minuten ook weer weg… Daarom: een redelijk stomme foto van enkele zielige sneeuwvlokjes op ons een beetje verwaarloosd terras…

dsc_0040
To make matters worse begon ook onze laptop WEER moeilijk te doen. Eigenlijk verbazingwekkend dat ik hem nog niet gewoon het raam uitgegooid heb… Maar ja, uiteindelijk na 3 kwartier dit scherm te laten zien, besloot hij om wat meer moeite te doen en startte hij gewoon op…

Zo dat waren de “interessantste” momenten van mijn voorbije 2 weken!

Hoe was jullie week?

Voor wie meer wil zien, volg me op Instagram!

4 thoughts on “Dagboek #3

  1. Hè, wat vervelend dat je wat meer pijn hebt… Lekker uitrusten en aan jezelf denken ook hoor! Geeft niks als je dan wat minder blogt of minder reageert op andere blogs. Je week zag er alsnog erg leuk en gezellig (en lekker!) uit! 🙂 Sterkte.
    Liefs!

    • Ja, sowieso gaat mijn gezondheid voor alles!! Maar ik vind het wel jammer, ik moet plots weer een stap terug zetten en dat is echt niet fijn. Maar toch blijf ik proberen van fijne dingen te doen. Daarom is dit dagboek ook ijn voor mij om te zien welke fijne dingen ik dan wel doe!

  2. Leuke kalenderrrrr (en sokken!). Hier heeft het in de versteverte niet gesneeuwd (niet eens gevroren overigens). Ik weet niet waar iedereen het vandaan haalt dat het weer winter gaat worden, want Utrecht slaat echt een jaartje over geloof ik.

    • Ja, ik begon het zo ondertussen ook te denken, maar die sneeuw bewees dan weer het tegendeel. Ik zag laatst in Leuven zelfs al een boom in bloei, was die even in de war, haha!
      Ik hoop toch op nog een klein beetje winter hoor, zou het echt jammer vinden als er dit jaar geen pak sneeuw meer valt 🙂 Want nu, met dit weer heb ik de hele tijd al zin in de zomer! Het voelt alsof e winter al gedaan is ofzo:)

Geef een reactie

