Liebster Award: Ik kies…

Hier is hij dan, de Liebster Award die ik ga uitreiken!

b3cff95922667081871e673f2ea6299a

Mijn zelf ontworpen Award.
Waarschijnlijk is dit echt niet de bedoeling, maar…
Ik haat roze. En die andere was roze en no offence, maar, euhm, nee…
Maar dus het zou fijn zijn als deze wat verspreid werd, want ja, wie wil zo een schoonheid nu niet in zijn/haar bezit? (Grapje! Of niet…)
*

Dit zijn de fantastische bloggers die ik nomineer voor de Liebster Award!

LJ
LEDD
Annedoet
SuperMiek
Mirjana’s Writings
Ooh la Lau
Merely Merel
Winterkind
My Cup Of Care
*

En dan de 11 vragen die ik voor hen bedacht heb:

1.
Als je je eigen zaak zou kunnen beginnen. Wat zou het zijn?
2.
Wat maakt jou jou? Wat zijn jouw typische karaktertrekken/gewoontes/…
3.
Wat is jouw Guilty Pleasure?
4.
Wat is jouw top 3 van beste liedjes aller tijden?
5.
Schrijf de eerste zin van je autobiografie.
6.
Zonder welke spullen zou je niet kunnen leven?
7.
Hoe ziet jouw droomhuis eruit?
8.
Waar haal jij inspiratie uit?
9.
Zou je ooit iemand van een andere blog willen ontmoeten en wie zou dat zijn? Waarom wel/waarom niet?
10.
Het vreemdste ding dat op jouw bucketlist staat?
11.
Heb je ooit een prijs gewonnen, met wat? (En dit is niet die prijs he…)
*

Ik kijk uit naar de antwoorden!!

10 thoughts on “Liebster Award: Ik kies…

  1. Wat ontzettend leuk dat je mij genomineerd hebt! Ik heb deze award al eens gedaan, dus ik sla ‘m over. Omdat ik me toch wel vereerd voel beantwoord ik hier 3 vragen.
    3: mijn guilty pleasure op dit moment: series kijken en lekker eten terwijl ik in bed lig en eigenlijk moet leren…
    6: ik kan niet zonder mijn laptop, mijn auto en mijn telefoon.
    7: mijn droomhuis zou een zwembad hebben, een grote keuken met kookeiland en amerikaanse koelkast, een inloopkast en een badkamer met douche (zo’n cabine met een luxe douche en stoomfunctie) en een groot bad.

    Liefs!

  2. Pingback: Dagboek #3 | Ik Ben Nu

Geef een reactie

