Mieltje, the fluffy unicorn

Ik ging deze week langs bij mijn lieve Mieltje. Het plan was om eindelijk eens foto’s van haar te nemen met mijn nieuwe camera. Ik heb dat ook gedaan, maar zijzelf was niet zo geïnteresseerd. En door de vreselijke modder moest ik ook nog eens zorgen dat ik niet uitschoof. Toch zaten er enkele hele lieve foto’s bij, die ik echt wel met jullie wil delen. En don’t judge, ik weet dat ik nog niet zo een fototalent ben, maar we proberen en we oefenen he. Alle fotografietips zijn welkom!!

Op de eerste foto zie je al meteen de modderpoel aan haar stal, is meteen ook het ergste stuk van de hele wei. Maar als het weer zo slecht blijft, gaat er binnen 2 weken geen sprietje gras meer staan op de wei…
Klik op de foto’s als je ze groter wil zien.

dsc_0324

dsc_0337

dsc_0328

dsc_0435

dsc_0360

dsc_0386

Die laatste is echt mislukt, maar zo typisch Schimmel. Als ik dan aan de deur sta, duwt zij die altijd open met haar bovenlip. Ik denk dat haar lippen sterker zijn dan mijn armen…

dsc_0364

En dit vind ik de mooiste, zo typisch Schimmel. Ik hou zoveel van haar…
Toen ik deze foto op mijn facebook zette kreeg ik veel verliefde reacties van mensen die haar kenden uit de manege. Ook werd dit filmpje erbij gezwierd:

Voel je vrij om het filmpje enkele keren achter elkaar af te spelen. Dat deed ik gewoon ook!

Isabelle

Geef een reactie

