Inspiratie: Wall Art

Ik heb een kleine verslaving aan alles wat mooi is. En om deze verslaving te voeden is pinterest echt wel de place to go. Ik wil al heel erg lang meer doen met de muren in ons appartement. Want nu is het nogal kaal vind ik. En nee, ik ga niet beginnen schilderen of behangen. Ik wil gewoon meer ophangen. En daarmee bedoel ik niet 2 kadertjes, ik wil een echte gallery wall hebben vol met verschillende kaders uit bijvoorbeeld de kringloop met daarin dan foto’s, tekeningen, teksten, … Tot nu toe is het er nog niet echt van gekomen hoewel er plannen zijn voor de grote lege muur in de gang. Dus tot het zover is, moet ik tevreden zijn met het kijken naar foto’s van iemand anders muren.

Kijk je mee?

47186a7acbfc22320f75cf9130453156

d2086663e5cb73b94e63e45bfc14d391

76f9a485c45078d78c6d513d5f4c0e16

7f27eff9e8aa42f7e2f94368858f9ea9

6816ba804b9fc7ff5fe34551bdb92c71

2a9649cfcce1a31cbba45c580afc89d6

559c7fcc7d42ffbea45f8b6186fd0e28

4fa5722e93ac146440cf13ff0da013d0

fa8c8eec97d94b16e5b2fc06bb9df9da

ea5be27d86a34035ea240d9d6967f93f

b7f3f6c53f7790be42c21fdf091a4e6c

Vind jij zo’n gallery wall ook zo leuk?
Of heb je het liever een beetje strakker
of gewoon liever lege muren zoals mijn vriend?

10 thoughts on “Inspiratie: Wall Art

    • Haha, ik ben nu gewoon al eventjes elke keer kadertjes aan het meenemen uit de kringloop. En dan verras ik hem op een dag gewoon met een hamer, nagels en mijn volledig uitgewerkte plan dat hij dan mag gaan uitvoeren ofzo…
      En bedankt voor de nominatie, heel erg fijn!!

  1. Ik vind zulke muren erg mooi! Ik heb zelf zoiets aan de muur, maar dan helaas wel zonder lijstjes. Binnenkort ga ik denk ik een keer naar de kringloop, misschien vind ik daar wel wat leuke lijstjes πŸ™‚

    • Zonder lijstjes vind ik het ook wel mooi, met washitape kan je ook wonderen verrichten.
      Ik had vroeger, bij mijn mama, in mijn kamer ook een muur die echt volplakte met alles wat ik maar mooi, leuk of grappig vond. Dat hangt daar nog steeds op de muur, maar ik vrees dat het er binnenkort af gaat gaan. Jammer wel, zal het nog moeten gaan vastleggen op foto ofzo πŸ™‚

  2. Wel heel leuk zeg! Maar lijkt me wel veel werk, zeker als je een (beetje) perfectionistisch bent… Misschien kan je het ook combineren met je qoutes die je nu elke keer opzoekt! πŸ™‚

    • Ja inderdaad, het zou ook wel de bedoeling zijn dat het steeds kan veranderen. dat het als het ware mee evolueert ofzo. Wat ik er dan uithaal, hou ik bij in een boek of map, zoals ik dat nu ook al doe πŸ™‚

  3. Ik wil ooook zo’n muur! De enige ruimte waar er daar plek voor is, is in onze slaapkamer (boven het bed), wel jammer want ja daar zitten we nooit natuurlijk. Ik denk wel iets te doen met fotokadertjes in de gang boven de trap maar dat zal eerder een rij zijn want die gang is sowieso al smal. Ik moet me daar eigenlijk gewoon eens aanzetten maar ’t komt er gewoon niet van!

    • Ja is hier ook wel een beetje zo hoor! Maar ik kan dan ook weer niet gewoon nagels in de muur gaan kloppen, de boyfriend zou daar niet zo gelukkig mee zijn πŸ™‚ Wij hebben nog wel redelijk wat lege muren maar dat vindt mijn vriend mooi dusja… Ik moet dus nog heel veel lief kijken naar hem πŸ™‚

Geef een reactie

