Ik dacht dat het winter was

large

In november deden er nog berichten de ronde dat we een horrorwinter zouden krijgen. Vanaf december zou het de hele winter sneeuwen. Het ging zelfs tot -30 worden!

Wel, die horrorwinter moest nu niet voor mij, maar ik ben toch ook lichtjes teleurgesteld dat ik nog geen sneeuw heb gezien… Het heeft zelfs nog maar een paar nachtjes een beetje gevroren…

Regenen doet het daarentegen wel genoeg! De wei van mijn pony staat helemaal onder water, zo erg heeft die wei er nog nooit uitgezien! Normaal vriest het tussendoor en dan heeft het water de kans om even weg te trekken. Nu raakt het niet weg, want elke keer als we denken dat het gaat beteren, regent het weer een hele dag pijpenstelen.

Dus ik kijk uit naar sneeuw. Veel sneeuw! Want geef toe, het ziet er toch prachtig uit?!
En als we het niet live vanuit ons raam kunnen zien, dan maar op foto’s. Kan ik al eventjes wegdromen van mooie sneeuwlandschappen!

7e69a73d1aefda064967132fc1e8ac41

77b27790ffd1bde6a45fc783f1164e47

The Blue Moment

w3q

Maar ook wil ik sneeuw omdat ik mezelf dan weer lekker dik kan gaan inpakken met mijn zalige (maar, oh zo oude) winterjas, mijn warme handschoenen en muts en dan door de krakende sneeuw gaan wandelen, heerlijk!

ethab

trshhrsts

En dieren in de sneeuw, zijn er schattigere dingen te zien in de winter?

f7c398a0c360cc180aef2b07713a5baf

52159c1d833d685c44a0646189df98a2

regqag

eha

rerhththtf

Ook mijn pony is fan van de sneeuw! Die trekt zich echt niks aan van de kou en vindt het zelfs heerlijk om in de sneeuw te gaan liggen rollen! Bij gebrek aan sneeuw doet ze dat nu maar in de modder…

Ook wil ik graag een sneeuwman maken in de wei van Mieltje!

teaa

Waarom?
Daarom!

577906_518883211463948_1960392931_n_large

Ja sneeuw, ik ben fan! Behalve als ik ergens moet zijn, dan is er natuurlijk niets leuk meer aan…
Maar als je niets speciaal hoeft te doen en gewoon kan genieten en sneeuwballengevechten kan houden en sneeuwmannen maken, of gewoon lekker thuis onder een dekentje kan zitten met dikke wollen sokken aan en een tas warme chocolademelk, dan is de sneeuw toch heerlijk!

17a92590eca8579de1a5ddaacdfb2028

Kijk jij ook uit naar de eerste sneeuw? Of ben je één van de gelukkigen die al sneeuw heeft gezien dit jaar?

Groetjes,
Isabelle

bron foto’s: pinterestweheartit

6 thoughts on “Ik dacht dat het winter was

  1. Ik heb ook nog geen sneeuw gezien, jammer genoeg.. Ik miste vooral rond de kerstdagen de kou! Het was veel te warm buiten. Wie weet valt er nog wat sneeuw?

  2. Pingback: Januari | Ik Ben Nu

Geef een reactie

