We gaan naar Ikea en nemen mee…

Ik vertelde laatst dat we naar de Ikea gingen.
Voor een plank voor in de keuken tegen de muur te hangen en kabelbeschermers.
Maar uiteindelijk kwamen we met oneindig veel meer buiten. Maar wel veel dingen die we al een tijdje wilden hebben.

Dus onder het motto “We doen nekeer zot”, is dit waarmee we thuis kwamen:

Een nieuwe voorraad kaarsen. De grote links ruiken naar chocolade met koffie. De 2 witte naar appel en kaneel. En dan die 3 die samen verpakt zijn, eentje naar chocola, eentje naar vanille en eentje naar kaneel.
CIMG5033

Een zelfbouwpakket voor een peperkoekenhuis.
CIMG5043

Een karretje.
CIMG5039

Nog een aantal glazen voorraadpotten voor pasta en 2 flessen om onze eigen gekruide olijfolie te maken.
CIMG5038

Washitape. Ik weet het, ik kan het gewoon niet laten…
CIMG5045

Dit trapje. We waren al heel erg lang op zoek naar een goed nachttafeltje. En dit is ideaal!
CIMG5061
CIMG5063

Dit laptoptafeltje! Heel erg handig!!
CIMG5049
CIMG5056

En dan deze zetel met voetenbankje en een kussentje. En hij zit heerlijk om een boek in te lezen of te bloggen!
CIMG5148
CIMG5161

En oh ja, het tapijt onder het zeteltje kochten we ook.

Ja, we zijn echt gigantisch over the top gegaan… Maarja, nu moeten we in ieder geval het komende jaar niet meer terug naar de Ikea! Hoop ik… En anders, euhm, geen bankkaart meenemen en een vast budget ofzo, anders komt het niet goed, haha!
Wij zijn echt Ikea-addicts ofzo. Praktisch elk meubelstuk in ons huis is van de Ikea! Het is natuurlijk ook wel handig dat ik dat gewoon ook graag in elkaar zet!

Groetjes,
Isabelle

4 thoughts on “We gaan naar Ikea en nemen mee…

  1. De geurkaarsen van Ikea vind ik maar niks… veel te flauw. Verder ben ik grote fan van Ikea hoor! Hoop dat je ons nog een foto laat zien van het peperkoekenhuis als het af is!
    Het is een voordeel (of een nadeel??) dat je vriend ook Ikeafan is; de mijne krijg ik daar niet mee naartoe gesleurd!

Geef een reactie

