Music favorites

large

All of me – John Legend

*

Gold – Gabriel Rios

*

Royals – Lorde

*

Boy boy boy – Andhim

*

Happy – Pharrell Williams

*

De eerste twee om gewoon naar te luisteren en te genieten.

De laatste twee om met een grote glimlach naar het fijne clipje te kijken en zelf een beetje onnozel op te dansen (dat is nu toevallig één van mijn specialiteiten (lang leve Octaaf de Bolle!), hoewel ik ook gewoon kan dansen. Maar ogen toe en armen in de lucht (pintje in de hand) en zoveel mogelijk ruimte gebruiken, dat is toch veel plezanter.

Ik weet het, geen speciallekes. Maar toch muziek waar ik graag naar luister op het moment!

Groetjes,
Isabelle

One thought on “Music favorites

Geef een reactie

