Kerst inspiratie: Tafel dekken

Vanaf nu tot Kerstmis komt er elke week nog een post online met Kerst inspiratie!
Met elke week een ander thema.
Zo zijn we binnenkort helemaal klaar voor Kerstmis!
Je kan alle posts hier bekijken.

vandaag:

tafell

Vanavond is het Kerstavond.
Wij komen dan gezellig samen bij mijn mama. Geen groot familiefeest vanavond, gewoon mijn mama, mijn zus, mijn broer en zijn vriendin en ik en mijn vriend. Ik kijk er naar uit.
Meestal ga ik al wat vroeger naar daar om wat te helpen met het eten en het dekken van de tafel. Maar dit jaar gaat dat niet.

Toch heb ik wat rondgekeken op pinterest om ideeën op te doen voor de tafel te dekken.

Ik vind een mooi gedekte tafel prachtig en heel erg uitnodigend!
Dus als je nog geen idee hebt wat te doen, zijn hier 20 mooie ideeën:

tafel1

tAFEL

tafe65

tafel7

tafel12

tafel18

tafel17

tafel19

tafel20

tafel16

tafel15

tafel14

tafel13

tafel8

tafel9

tafel10

tafel11

tafel3

tafel4

tafel5hier vind je alles terug

Maar het leukste van die tafel is natuurlijk wanneer je er met de hele familie rondzit en geniet van lekker eten, leuke verhalen en mooie herinneringen!

Fotor1120113049

Groetjes,
Isabelle

4 thoughts on “Kerst inspiratie: Tafel dekken

  1. Pingback: Kerst Inspiratie | Ik Ben Nu

Geef een reactie

