Verjaardag/housewarming/geboorte cadeautjes

Vorige week zaterdag waren we uitgenodigd bij vrienden voor hun verjaardag/de geboorte van hun zoon/housewarming.
We hebben met z’n allen samen gelegd voor een cadeautje en beslisten dat we toch vooral geld wilden geven. Want wat hebben jonge ouders met een nieuw huis nu meer nodig?
Ik was dus verantwoordelijk voor het in orde brengen van het cadeau.

De dag ervoor ging ik naar een Kerstmarktje waar ik dit setje kocht van een vrouw die deze zelf maakte.
CIMG4870
Er was zoveel keuze in motiefjes. Gelukkig is de baby een jongen en was daar al iets minder keuze in. Het setje bestaat uit een slabbetje, een voeldoekje en een pamperzakje. De achterkant van het slabbetje en het voeldoekje zijn van felgroen handdoekstof. Alles is echt heel erg mooi afgewerkt!
CIMG4872

Dan kochten we nog een fles rode wijn voor hem en een fles cola voor haar (aangezien hij van wijn houdt en zij nooit alcohol drinkt). Aan de flessen hing ik een hamer met een kaartje erbij: “Genoeg gewerkt! It’s time to get hammered!” Dit had ik ooit eens ergens gezien en ik vond het een leuk idee!
CIMG4874
Aan haar fles cola hingen 4 kaartjes met daarop Prettige verjaardag, Proficiat, Hoera! Een baby!, Proficiat met de nieuwe woning!
Waarom zoveel? Omdat het feestje voor dat alles was!

CIMG4875

En dan was er natuurlijk nog veel geld om te geven. En ik wou ook niet gewoon een enveloppe afgeven met geld erin. Dus ik bedacht een leukere manier om geld te geven. Met een idee in mijn hoofd ging ik het stad in en ik kwam terug met een houten Kerstboompje van het Kruidvat. Dit was heel erg goedkoop en nog iets waar ze later iets mee konden doen. Ik maakte het geld met touwtjes vast aan het boompje. Et voila, een versierde Kerst/geld boom!
CIMG4880

Het was best wel wat gepruts, maar ik was blij met het resultaat.
En de ontvangers natuurlijk ook!
CIMG4881

Groetjes,
Isabelle

5 thoughts on “Verjaardag/housewarming/geboorte cadeautjes

  1. Superleuk gedaan! Ik heb mijn ‘envelopjes’ van ’t jaar weer in koekjes verpakt, maar volgende keer is het tijd voor iets nieuws, lijkt me! Waar haal je toch al die ideeën 🙂

Geef een reactie

