Pakjes onder de boom!

19-12-3Kerstmis komt steeds dichterbij en ik begin er nu echt wel erg hard naar uit te kijken!

Deze week kwamen de cadeautjes die ik besteld had aan.
CIMG4965De kalender en het Dino-weetjes kwartet voor mijn broer, de nagellak voor zijn vriendin (de andere wordt pas later geleverd), de moestuin-boek voor mijn vriend en het Q&A boek voor mezelf.

En dus was hettijd om deze pakjes ook in te pakken. Ik deed al veel inspiratie op via pinterest en was dus blij dat ik zelf creatief kon zijn met inpakken!

CIMG4967Dit pak is mijn cadeau, het is een naaimachine en was best wel een uitdaging om in te pakken door de grootte van de doos.

CIMG4972De ene nagellak ging in een doosje.

CIMG4974Met een rendier erop.

CIMG4983Deze houten hangers kocht ik in Kruidvat. Ik gebruikte ze om de namen op te schrijven.

CIMG4984Dit pakje versierde ik met boompjes. Een ander kreeg sterren.

19-12-4Alles onder de boom!!

18-12-1En ik best wel trots op mijn pakjes!
De Kerstsfeer hier in huis is nu echt wel compleet! De pakjes onder de boom maken het helemaal af. Ik kan al niet meer wachten om ze af te geven! Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe mensen reageren als ze hun cadeautjes krijgen en opendoen. Het is echt een leuk moment op Kerstavond!

19-12-1Eén van Baptists favoriete plekken is onder de boom. Maar nu met de pakjes moet ik hem in het oog houden, want dat inpakpapier is toch zo ongelooflijk lekker! Er zijn van mijn pak al een aantal hoekjes opgesnoept…
Op de foto hierboven was hij zich net aan het wassen, maar het ziet eruit alsof hij zich wegstopt.

19-02-2Maar de boom is dus duidelijk goedgekeurd!!

CIMG4816Ik kon ook nog even de Kerstsfeer opsnuiven bij mijn grootouders. De open haard aangestoken en in de reflectie zie je de Kerstboom staan!

Ik heb wel nog een update over ons kleine konijn. Hoewel hij tot nu toe steeds braaf in zijn kooi plast, heeft hij wel de kabels ontdekt. En die vindt hij heel erg lekker! Gelukkig trok ik steeds de lichtjes van de Kerstboom uit als ik hem losliet, want wat ontdekte ik? Eén reeks lichtjes werkt niet meer. Meneer heeft lekker aan de draad geknaagd en gedaan met de mooie lichtjes, Gelukkig hing er een overload aan lampjes in mijn boom en valt het nog niet te erg op!

CIMG4894Dus vandaag gingen we naar de Ikea voor kabel euhm… beschermers? (zo van die buizen waar je je kabel door trekt) te kopen. En een plankje voor tegen de muur in de keuken. And guess what, we kochten echt veel meer. Maar daarover vertel ik later wel meer!

Groetjes,
Isabelle

5 thoughts on “Pakjes onder de boom!

Geef een reactie

