Kerst inspiratie: Pakjes inpakken

Vanaf nu tot Kerstmis komt er elke week nog een post online met Kerst inspiratie!
Met elke week een ander thema.
Zo zijn we binnenkort helemaal klaar voor Kerstmis!
Je kan alle posts hier bekijken.

Vandaag:

pak

Volgende week is het al zover! Dan is het Kerst. Dan is het tijd om met familie en/of vrienden samen te komen. Gezelligheid, lekker eten en pakjes uitdelen en uitpakken!
Maar om pakjes uit te pakken, moet je eerst al een cadeautje kopen en dit inpakken!

Ik vind het echt leuk om een cadeau mooi in te pakken en hier creatief in te zijn. En er zijn ook zoveel mogelijkheden, zoveel manieren om een pakje in te pakken. Ik vind het het mooist met gewoon bruin of effen inpakpapier. Hoewel er natuurlijk ook honderden soorten pakpapier zijn met leuke prints! Je kan er zelfs op internet vinden en afdrukken voor je kleinere pakjes.

Maar zoals ik zei, ik hou van het bruine inpakpapier, omdat je hier echt heel alle kanten mee op kan!

Hier is wat inspiratie:

pak11

pak22

pak33

pak44

pak55

pak66

pak77

pak88

pak99

pak1010

pak1111

pak1212

pak1313

pak1414

pak1515

Ik vind ze echt allemaal fantastisch, maar natuurlijk zijn er nog 1000 andere ideeën te vinden op het internet!
Ik vond alles op pinterest!!

Ik had veel van onze pakjes via bol.com besteld en ze zijn gisteren aangekomen.
Ik heb ze dan ook meteen ingepakt en onder de boom gelegd!
18-12-1
En ik ben best wel trots op het resultaat!!

Fotor1120113049

Groetjes,
Isabelle

6 thoughts on “Kerst inspiratie: Pakjes inpakken

  1. Pingback: Kerst Inspiratie | Ik Ben Nu

  2. Ik besteed eigenlijk niet zoveel aandacht aan de verpakking, omdat dat toch kapotgescheurd wordt eens het zover is. Bij mij is het: in een doos eventueel, krantenpapier errond als extra bescherming en uitpakkingsmoeilijkheid, en dan een schoon papiertje. En dat is het 🙂

    • Mja, ik vind het leuk om alles in te pakken. En ik vind het dan ook erg als niemand opmerkt dat ik er mijn werk van gemaakt heb en het gewoon openscheurt!!
      Ik scheur nooit verpakking zomaar open. Bij mij gaat dat heel voorzichtig en ik hou het papier bij! 🙂

  3. “De verpakking is de helft van het cadeau” is mijn gedacht. Een saai papiertje probeer ik steeds te pimpen met een kleurrijke sticker of een leuke strik. Ik vind het ook steeds jammer om geschenken te ontvangen die in gazettenpapier zitten. MIjn familie heeft er een handje van weg om dat te doen, alsof ze het ruiken 🙂 Maar ik ben steeds tevreden met een attentie, de gedachte telt.

Geef een reactie

