2013 Holiday Giving Guide

Ik denk dat ik het wel al eerder vermeld heb,
ik ben een grote pinterest fan!

En nu ontdekte ik:
2013 Pinterest Holiday Giving Guide
It’s the season of #Pinspiration! Explore these hand-picked gifts from notable names and creative Pinners. There’s a little something for everyone on your list.

Op deze pagina staan meer dan 100 verschillende borden met elk een ander thema.
Zo zijn er onder andere:

Pawsome gifts for pet-lovers
cadeau4
Er is ook een hondenversie!

Gifts for bearded flannel men
cadeau5

Gifts for the classy dino enthusiast
cadeau1

Gifts for the horse lover
cadeau2
Ik zie Schimmeltje al rondlopen…

Gifts for fans of things
cadeau6
Valt het op dat ik een Game of Thrones fan ben?

Gifts for science lovers
cadeau3
I know, very sciency… Maar ik moest er in ieder geval mee lachen!

Gifts for bigfoot believers
cadeau7
Haha, ja sorry, ik moest gewoon deze kiezen. Hoeveel Tshirts zijn er zo?!

Het is maar een kleine selectie uit alle borden die erop staan.
Dus als je echt niet weet wat kopen, kan je daar ideeën gaan opdoen.
Want er is echt iets voor iedereen (er staan echt hele vreemde dingen tussen).

Groetjes,
Isabelle

2 thoughts on “2013 Holiday Giving Guide

  1. Dat kattenboek! Ik heb hier zo’n boekje liggen van Remco Campert “Dagboek van een poes”. Niet te doen hoe herkenbaar het is als je zelf een kat hebt (alléé, had, die van mij is het afgetrapt)

Geef een reactie

