Onze Baptist!

Follow my blog with Bloglovin!
Nu ook op Bloglovin!
*

Ik wil jullie even laten weten dat onze Baptist (ja, we vonden een naam!) zich ondertussen helemaal thuis voelt!

CIMG4670Zijn hooi balletje vindt hij geweldig om mee te spelen!

CIMG4666Zo lief dat pluisstaartje!!

CIMG4621Klaar om op ontdekking te gaan!

CIMG4734Er ligt iets donzig onder de boom…

CIMG4737

CIMG4738

CIMG4754Ja, daar ligt hij goed!!

CIMG4752

Hij loopt hier dus vrij rond enkele uurtjes per dag en hij vindt dat helemaal geweldig!
Het is een heel gehuppel en gespring en gegraaf. En hier en daar ook wat geknabbel. De zelfgemaakte versiering van zoutdeeg vindt hij heel erg lekker… Maar ook kabels en het tapijt vindt hij niet slecht.

Ook nu is hij weer aan het rondhuppelen. Of liever aan het rondcrossen en rare sprongen aan het maken. Met heel wat geschuif en gekrabbel erbij!
Geaaid worden vindt hij helemaal niet erg. Opgepakt worden is nog wat minder, maar het is al beter dan de eerste dag. Ik heb al een aantal krabben op mijn handen en armen van het gespartel… Maar ik denk dat ik nu de goede manier heb gevonden om hem te pakken, want daarnet lag hij te doezelen in mijn armen.

Groetjes,
Isabelle

8 thoughts on “Onze Baptist!

  1. Wat een lieverd! Hij is zo leuk. En fijn ook dat hij al zo zindelijk is, dat opruimen is altijd een beetje vervelend. En over dat oppakken: onze konijnen haatten dat altijd intens. Het is ook tegen hun natuur. Misschien kun jij hem overtuigen dat het wel leuk is, maar als het niet gaat lukken ligt het niet aan jou 😉

Geef een reactie

