Kerst inspiratie: Kerstoutfit

Vanaf nu tot Kerstmis komt er elke week nog een post online met Kerst inspiratie!
Met elke week een ander thema.
Zo zijn we binnenkort helemaal klaar voor Kerstmis!
Je kan alle posts hier bekijken.

Vandaag:

Fotor1211103915

Ik ben al een tijdje inspiratie aan het opdoen voor iets leuks om aan te doen met Kerst.

Ik vind het fantastisch om me op te kleden voor een feest! Mooi kleedje aan, hoge hakken, oorbellen, make-up en nagellak. Ik kan er echt van genieten.
Maar de zoektocht naar die perfecte outfit is niet zo gemakkelijk bij mij. Zeker nu ik zoveel ben bijgekomen de laatste maanden. (Door medicatie die ik een tijd genomen heb ben ik bijna 10 kilo bijgekomen op korte tijd. Nu ben ik gestopt met de medicatie en ben al 2 kilo terug kwijt op een week tijd zonder er iets voor te moeten doen…) Maar dus, door die extra kilo’s heb ik de  hele tijd het gevoel dat niets me nog goed staat. Maar ik ga het perfecte kleedje nog vinden! Gewoon mijn vriendje nog meesleuren om te gaan shoppen!

Ik heb wel al ongeveer een look in mijn hoofd, hoewel ik hier natuurlijk nog van kan afwijken…
Ik wil gewoon vermijden van helemaal in het zwart te zijn. Zoals altijd. Ik heb echt veel zwarte kleedjes en elke keer als ik een kleedje moet hebben, grijp ik weer terug naar het zwart…
Maar omdat ik dit niet wou dit jaar, heb ik wat inspiratie opgedaan.
Hier zijn mijn favoriete looks voor dit jaar:

Hier is mijn oorspronkelijke inspiratie:
kledij3
Super chic en ietsje té voor mij, maar wel supermooi!

Rood vind ik dus wel een leuk kleurtje voor met Kerst.
 kledij4
En gecombineerd met goud en zwart is het al helemaal feestelijk!
Hoewel ik nu niet speciaal gouden schoenen ga kopen voor met Kerst. Maar gouden juwelen zijn natuurlijk al meteen een goed alternatief!

Dit groene kleedje vind ik ook fantastisch!
Een beetje retro kan nooit kwaad.
kledij7

En ook in combinatie met rood en zwart!

Of toch maar een zwart kleedje?
kledij12
Gepimpt met een mooie strik en nog wat rode of gouden accessoires?
Dan moet ik natuurlijk niet per se een nieuw kleedje gaan kopen!

Dit is het kleedje dat ik nu op het oog heb:
kledij13
Het is te koop bij Lola&Liza voor €49,99.
Maar ik moet het eerst nog eens gaan passen natuurlijk!

En misschien ga ik ook gewoon voor een wat losser model. Dan kan ik lekker veel eten en me toch nog op mijn gemak voelen zonder de hele tijd mijn buik te moeten intrekken, haha!
Zoals dit kleedje:
kledij14
Dit vind je hier voor €59,95

Of dit met een zwarte skinny broek onder en een riempje erin:
kledij15
Je vindt het hier voor €29,95.

Maar als je een Kerstfeestje hebt met vrienden of je houdt niet echt van het hele kleedje, make-up en nagels lakken gedoe, kan je nog altijd voor deze leuke Kerstlook gaan:
kledijhic1
Dit ziet er zooo comfortabel uit!
Ik moet echt zo’n trui hebben, ze zijn zo mooi!

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren.
Ik heb er in elk geval al veel plezier mee gehad en vooral inspiratie mee opgedaan!

Weten jullie al wat jullie gaan dragen met Kerst?
Kleden jullie je ook graag eens mooi aan?
Of doen jullie gewoon je comfortabele kleren aan?

Binnenkort komt er nog een post met mijn inspiratie voor Nieuwjaar!

Fotor1120113049

Groetjes,
Isabelle

5 thoughts on “Kerst inspiratie: Kerstoutfit

  1. Pingback: Kerst Inspiratie | Ik Ben Nu

  2. Zwijgt me van kleedjes, ik ben de laatste maanden (of alleszins tov vorig jaar) bijgekomen waardoor ik nog maar 1 (feest)kleedje heb waar ik in pas. Voor alle kerst- familie- en eindejaarsfeesten die er gepland zijn.
    Die rode vind ik allemaal héél mooi. Vooral de eerste jurk dan.

    • Ja, ik begrijp je helemaal. Maar bij mij zijn niet alleen feestkleedjes het probleem. Van mijn broeken zijn er nog maar 2 die passen en dat is ook met moeite 😛
      Maar nu nog even twijfelen en dan toch maar snel de knoop doorhakken!!

Geef een reactie

