Terug thuis!

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Eindelijk weer thuis, dus na 5 en 4 dagen tussen 4 muren, gebeuren er weer leukere dingen om foto’s van te maken!

Op de eerste foto zie je mijn vriend met de gigantische ponyknuffel door de gangen van het ziekenhuis lopen. We zijn veel bekeken geweest! In de lift vroeg iemand aan ons of ons kindje nog in het ziekenhuis moest blijven. Waarop ik moest antwoorden dat het mijn knuffel was…

Dan zie je de weg naar huis. We waren er bijna. Ik was zo blij. Ben altijd blij om thuis te komen. Maar ik vond de laatste dagen ziekenhuis echt vreselijk…

Onderweg naar huis stopten we in de Bioplanet. Hier kochten we onder andere olijven en hun verse pompoencreme. Eens iets anders voor bij de boterham dan altijd kaas.

Vrijdagavond gingen we naar mijn vriend zijn ouders. Mijn vriend zijn zus kwam thuis van Brazilië (zij studeert daar al enkele jaren en is nu voor 2 maanden in België). We waren uitgenodigd om frietjes te eten, zoals elke keer als ze terug is. Daar nam ik een foto van Simba. Ik had wel 68433356 pogingen nodig om een scherpe foto te nemen…

Ik maakte nieuwe kerstversiering van zoutdeeg met heel veel kaneel in! Ze ruiken superlekker en met een klein laagje gouden verf, blinken ze nu ook mooi! Morgen kunnen ze de kerstboom in!!

Ik heb me ook veel opgewarmd met thee en warme chocomelk. Maar ook met een dikke wollen trui en verschillende dekentjes… Want in het ziekenhuis voelde ik me al elke dag wat minder. Ik kreeg ook lichte koorts. En nu ben ik ondertussen echt ziek… Bah.

Ook ontdekte ik The Useless Web, waar ik de meest nutteloze websites ontdekte. Maar ik heb wel echt moeten lachen! Zeker een aanrader bij verveling.

Gisterenavond ging mijn vriend de Kerstboom halen uit de garage (zijn vader huurt die vlakbij het station en wij mogen daar ook een aantal dingen bewaren). Hij vergat wel om ook ineens de versiering mee te brengen. Maar hij zette wel de boom al in elkaar. Ik schrik elke keer weer van hoe groot hij is. Ik stel hem mij altijd zo’n 20cm kleiner voor.

Koken. Eindelijk terug zelf koken!

Schimmel geniet van haar Sinterklaascadeau. Lekkere appels!!

Mijn vriend zorgde snel dat de stal weer wat schoner was met een laagje nieuw stro. Schimmel vond dit heel interessant en volgde alles op de voet!

En net heb ik nog genoten van een kommetje vanille ijs met wat kaneel erop. Mmmmm…

Morgen wordt de Kerstboom versierd! Ik ga blij zijn als de lichtjes weer branden!!
Maar morgen ook weer kiné, daar kijk ik dan weer wat minder naar uit…

Groetjes,
Isabelle

5 thoughts on “Terug thuis!

Geef een reactie

