Kerst inspiratie: Versiering voor de boom

Vanaf nu tot Kerstmis komt er elke week nog een post online met Kerst inspiratie!
Met elke week een ander thema.
Zo zijn we binnenkort helemaal klaar voor Kerstmis!
Je kan alle posts hier bekijken.

Vandaag:

Fotor1206141812

Sinterklaas is langs geweest vannacht dus voor mij is nu de tijd aangebroken om de Kerstboom te gaan versieren.
Ik heb wel gemerkt dat veel mensen die sinterklaasregel niet volgen en hun Kerstboom al gezet hebben.
Ik zou dit normaal ook vandaag of morgen doen, maar we hebben pas zondag echt de tijd. Dus ik zal wat vertraging oplopen.

Wel geeft dit me nog wat tijd om zelf wat versiering te maken.
Ik vond op internet een aantal fijne kerstversieringen die je helemaal en gemakkelijk zelf kan knutselen!

Hier zijn mijn favorieten:

Fotor1204181925123

Fotor12041208181
1/2 kopje maïzena, 1 kopje bakzout/bicarbonaat, 3/4 kopje water.
Voor een uurtje bakken op 175 graden.
3
1 kopje kaneel, 1 el kruidnagel, 1 el nootmuskaat, 3/4 kopje appelmoes, 3 el witte lijm
3 dagen laten drogen op kamertemperatuur.

Fotor1204114851 – 234

Fotor120418272212

Fotor1204182926123

Ze komen niet allemaal met een handleiding voor hoe je ze moet maken, maar de meesten wijzen zichzelf wel uit als je een beetje inzicht hebt en een beetje creatief bent.
Er zijn er in ieder geval enkele bij die ik zelf ook eens ga uitproberen!

Maken jullie ook zelf kerstversiering?

Groetjes,
Isabelle

One thought on “Kerst inspiratie: Versiering voor de boom

  1. Pingback: Kerst Inspiratie | Ik Ben Nu

Geef een reactie

