Last but not least: It’s December

Het is al weer december! De laatste maand van het jaar.
Dus het verschrikkelijke jaar dat 2013 is geweest is bijna om.
Maar nu toch nog proberen te genieten van deze laatste maand,
want december is en blijft één van mijn favorieten.

Fotor1201125813

Gisteren maakte ik ook de nieuwe achtergrond voor de laptop.
Ik had dit vorige maand voor november gedaan en mijn vriend vond het blijkbaar leuk,
want gisteren vroeg hij me wanneer ik die voor deze maand ging maken.
Ik begon er dan ook meteen aan, maar hij is gisteren niet meer online geraakt.

Straks vertrek ik voor hopelijk mijn laatste dagen in het ziekenhuis.
Dus het bloggen zal weer even vooral over ziekenhuis gaan…

Groetjes,
Isabelle

Geef een reactie

