1 December

Dit is al mijn 50ste post op mijn blog!
Nu ben ik best wel trots op mezelf!

*

Vandaag de laatste dag van mijn weekendje thuis.

Mijn lieve pony had ik al een hele week moeten missen. Dus het was absoluut tijd voor een bezoekje!!

dec3
Ik dacht nu toch echt dat ik vorige week nog een witte pony had?!
Tijd om haar te borstelen dus! Zij wou natuurlijk eerst nog wat rondlopen en spelen.

dec5

Maar na een paar keer iets te hard door de bocht te gaan en hierdoor uit te schuiven, geeft ze het op. Ze heeft haar pijn gedaan. Het manken was ervoor bijna niet meer te zien. Maar nu weer erger. Als ik dat nu zou kunnen uitleggen aan haar dat ze wat voorzichtiger zou moeten doen…

Mijn poging om haar weer wat witter te krijgen was grotendeels tevergeefs…

dec4

De plek bovenop haar poep was nog niet helemaal droog.
En dus kreeg ik het ook niet schoon.
Vanaf nu heb ik dus een pony met vlekken. Ze is niet vuil, dat is gewoon zo!

Terwijl ik Schimmel probeerde te fatsoeneren, heeft mijn vriend de stal uitgemest.
Hij is echt zo lief!
Schimmel was natuurlijk heel blij met al dat stro! Ze is het enige paard dat ik ken die haar hooi laat liggen om stro te kunnen eten.

dec6

Eens thuis maakten we het gezellig. Eerst nam ik een lekker warm bad, wat toch even de pijn wat verzacht. Daarna staken we de kaarsjes aan.

dec1

Er kwam nog een vriendin langs die uiteindelijk langer bleef dan verwacht. Zo gaat dat, als vriendinnen eens beginnen te babbelen, verliezen ze de tijd uit het oog…

Dus ik had echt geen zin meer om nog te koken!
Waar ik wel zin in had was pizza. Mmmmm…

dec2

En hij was heerlijk.

Nu nog genieten van de avond samen. Want morgen moet ik weer naar het ziekenhuis. Dat alleen zijn daar in de avond en het alleen moeten slapen. Ik heb het er echt moeilijk mee. Ik krijg veel bezoek en dat is wel fijn. Maar ik mis mijn vriend echt erg. Hij kan pas na zijn werk langskomen en met het verkeer is hij er soms pas na 19u en om 20u moet hij alweer weg…

Ik hoop dat ik niet weer een hele week moet blijven en dat ik deze week wel een duidelijk antwoord en een duidelijk plan voor de toekomst krijg!

Maar nu wil ik nog even dit delen, het vreemdste prentje dat ik vandaag zag.

dec7

Serieus, dit slaat toch nergens op!

Nu nog mijn spullen gaan pakken voor weer naar het ziekenhuis te gaan. En nu best wel rekenen op een verblijf van een week.
Dit had ik vorige week niet gedaan en mijn vriend heeft nog een hele hoop dingen moeten meenemen…

Groetjes,
Isabelle

One thought on “1 December

Geef een reactie

