Observatie: Dag 2

Vandaag was het een rustige dag vergeleken met gisteren.

En dat was maar goed ook, aangezien ik gisterenavond mijn medicatie niet kreeg en dus bijna niet geslapen heb. Ik neem elke avond een pilletje dat me helpt te ontspannen en waardoor ik dus beter kan slapen. Ik word er suf van en mijn spieren ontspannen een beetje. Het doet geen wonderen, want ik word nog steeds wakker ’s nachts, maar ik slaap tenminste!
Maar gisterenavond hadden ze dat pilletje nog niet, waarschijnlijk iets mis gegaan bij de apotheek ofzo.

Dus vanochtend toen de verpleegster met een grote glimlach om 7u30 mijn ontbijt kwam brengen, was ik allesbehalve uitgerust.
Ik had nog steeds erg veel pijn (meestal is het beter in de ochtend).

In de voormiddag kwam de kiné langs. Met een hele hoop vragen. Ik moest mijn pijn beschrijven en zeggen wat ik wel en niet kon. Maar het kwam niet echt over als een interview, het was meer een echte babbel. Waardoor het veel aangenamer overkwam! DHij was echt supervriendelijk! In de namiddag zou hij terugkomen voor de “echte” kiné.

Na de middag probeerde ik een dutje te doen, ik was stikdood, maar ik kon niet slapen…

En dan was de kiné er al weer. Weer heel wat gepor en geplooi en gedraai. Maar nog steeds geen antwoorden.
Ik moest een oefening doen voor mijn knie, die hij heel wat heeft moeten aanpassen omdat het teveel pijn deed aan mijn heupen…

De prof is in de namiddag ook nog langsgeweest. Hij had ook nog geen verklaring. De botscan was goed, niets abnormaals te zien. Van de MRI waren nog niet alle resultaten terug, ook op de resultaten van het bloedonderzoek moesten we nog wachten. De dokter was wel heel erg vriendelijk en heeft echt geluisterd en zijn tijd genomen om mij alles uit te leggen.

’s Avonds kwam er nog een vriendin op bezoek, die zorgde voor een vriendje voor mijn giga-paardenknuffel!

josenflos

Mijn vriend kwam ook nog langs. Ik was zo blij om hem te zien. Ik had hem zo gemist. Het is zo vreemd om hem niet bij me te hebben…

Nu lig ik in bed en hoop ik dat ik snel kan slapen.

Sorry voor de beknopte post, maar ik ben gewoon te moe om uitgebreider en gedetailleerder te vertellen.
Maar ik wou voor mezelf wel even mijn dag samenvatten…

Groetjes,
Isabelle

Geef een reactie

